آریا بانو
پاک کننده آرایش را با مواد طبیعی بسازید!
يکشنبه 18 فروردين 1398 - 21:40:22
آریا بانو -
پاک کننده آرایش را با مواد طبیعی بسازید!
٩٢
٠
زیبامون / این روزها آرایش کردن به یکی از اصلی ترین کارها برای خانم ها تبدیل شده و استفاده از ریمل، خط چشم، کانسیلر، برق لب یا رژلب هم جز اصلی ترین قسمت های یک آرایش طبیعی و روزانه هستند. برای اینکه در پایان روز و بعد از استفاده از این مواد آرایشی همچنان سالم و باطراوت باشه لازمه که مواد آرایشی رو خیلی خوب از روی پوست پاک کنید. بسیاری از پاک کننده های آرایشی نه تنها دارای مواد شیمیایی و مضر هستند بلکه ممکنه تمام مواد آرایشی رو به خوبی از روی پوست پاک نکنند!
ما در این مطلب، آموزش درست کردن یک پاک کننده آرایش طبیعی رو برای شما آماده کرده ایم که می تونید با استفاده از اون، هم آرایشتون رو پاک کنید و هم اینکه مراقبت خیلی خوبی از پوستتون داشته باشید. با ما همراه باشید.
برای درست کردن این آرایش پاک کن طبیعی به موارد زیر نیاز داریم:
عنبر سائل 2 قاشق غذاخوری
روغن جوجوبا 2 قاشق غذاخوری
ژل آلوئه ورا 1 قاشق غذاخوری
روغن لیمو 2 قطره
دستور تهیه:
روغن جوجوبا، آلوئه ورا و عنبر سائل همگی ملایم بوده و هیچگونه سوزشی برای چشم ها ایجاد نمی کنند و میتونید با خیال راحت برای پاک کردن آرایش ازشون استفاده کنید.
تمام این مواد رو با استفاده از یک قیف کوچک درون ظرف کوچکی بریزید و ظرف رو به خوبی تکون بدید تا مواد با همدیگه مخلوط بشن. برای استفاده از این آرایش پاک کن هم باید یک پد پنبه ای رو به این مواد آغشته کنید و به آرومی آرایش چشم و اطراف چشم رو پاک کنید.
علاوه بر این میتونید مقدار مواد مورد استفاده رو چند برابر کنید، درون یک ظرف بزرگتر بریزید و تعدادی پد آرایشی رو در این پاک کننده آرایش قرار بدید تا به دستمال مرطوب مخصوص پاک کردن آرایش تبدیل بشن. البته باید این پدها رو باید در ظرف دار نگه داری کنید تا حالت مرطوب و روغنی بودن اون ها حفظ بشه.
بهترین روش اینه که پد آرایشی آغشته شده به آرایش پاک کن رو روی چشم ها قرار بدید کمی فشار داده و بعد به آرومی آرایش ور از روی چشم ها پاک کنید. با این کار پوست اطراف چشم کشیده نمیشه و هیچ چین و چروکی هم روی پوست ایجاد نخواهد شد. توصیه میشه به هیچ عنوان برای پاک کردن آرایش پوست رو نکشید و با اینکه پد رو روی چشم نچرخونید.

http://www.banounews.ir/fa/News/148835/پاک-کننده-آرایش-را-با-مواد-طبیعی-بسازید!
بستن   چاپ