آریا بانو
چگونه مژه های زیباتری داشته باشیم؟
يکشنبه 18 فروردين 1398 - 23:20:06
آریا بانو -
چگونه مژه های زیباتری داشته باشیم؟ 5
٣٩٠
٠
زیبامون / حتی آرایشگران تازه کار و کم سابقه هم میدانند که بدون داشتن مژه های زیبا و مرتب، آرایش صورت کامل نیست و زیبایی خوبی ممکنه نداشته باشه. حالت دادن به مژه ها، مرتب کردن مژه، استفاده از ریمل های بلند کننده و حجم دهنده همگی تاثیر خیلی خوبی در افزایش زیبایی مژه ها و چشم ها دارند و میتونن به راحتی چهره زیباتری رو هم ایجاد کنند.
ما در این مطلب چند قانون طلایی و کاربردی برای ریمل زدن و افزایش زیبایی مژه ها رو برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم که با استفاده از این نکات میتونید هم مژه های زیباتری داشته باشید و هم به درستی روی مژه ها ریمل بزنید!
همیشه از فرمژه استفاده کنید

بزرگترین اشتباهی که تقریبا بیشتر خانم ها اون رو تکرار می کنند این هست که بدون حالت دادن و فر کردن مژه ها، ریمل می زنند! اولین توصیه این هست که قبل از شروع آرایش چشم و ریمل زدن، ابتدا مژه ها تون رو به مدت 15 ثانیه با فرمژه حالت بدید تا مژه هاتون هم شکل و ظاهر مرتب تری داشته باشند و هم اینکه ریمل، موندگاری بیشتری روی مژه ها خواهد داشت!
استفاده از شانه مخصوص مژه

توصیه میشه با استفاده از شانه های کوچکی که مخصوص مژه ها هستند، مژه هاتون رو شونه بکشید و مرتب کنید. این کار هم باعث افزایش رشد مژه ها میشه و هم اینکه تارهای مژه رو با فاصله مناسبی از همدیگر قرار میده و کمک میکنه تا مژه هاتون خیلی زیباتر دیده شوند.
اجازه بدید لایه اول ریمل خشک بشه و بعد دوباره ریمل بزنید

بهتره که در ریمل زدن به مژه ها عجله نکنید! ابتدا یک لایه از ریمل رو به طور کامل روی مژه بزنید و اجازه بدید که خشک بشه. اگر احساس کردید قسمتی از ریمل در حال ریزش هست، بهتره قبل از ریمل زدن مجدد، ابتدا با استفاده از فرمژه، مژه هاتون رو دوباره حالت بدید و بعد دوباره ریمل بزنید. با این کار، ریمل های اضافی از روی مژه ها پاک میشه و بعد از ریمل زدن مجدد، مژه ها بهتر و بیشتر به ریمل آغشته خواهند شد.
فقط به مژه های بالایی ریمل بزنید

بهترین کار این هست که فقط به مژه های بالایی ریمل بزنید و سعی کنید بیشترین مایع ریمل در نزدیکی ریشه مژه ها باشه و با حرکت لرزشی، فرچه ریمل رو به سمت بالای مژه بکشید. با این روش، مژه هاتون خیلی پرتر و حجیم تر دیده خواهند شد.
اگر دوست دارید مژه های پایین رو هم ریمل بزنید نیازی نیست که فرچه ریمل رو دوباره به مایع ریمل آغشته کنید. برای این کار فقط کافیه فرچه ریمل رو یک یا دوبار بر روی گوشه خارجی چشم و روی مژه های پایینی بکشید.
قبل از استفاده از مژه مصنوعی، ریمل بزنید اگر قصد دارید از مژه مصنوعی برای زیباتر شدن چشم هاتون استفاده کنید باید ابتدا مژه های طبیعی خودتون رو ریمل بزنید تا هم مرتب شده و هم اینکه به خوبی به سمت حالت داده شوند. سپس با دقت مژه مصنوعی رو بر روی مژه بچسبونید و در نهایت دوباره هم روی مژه مصنوعی ریمل بزنید تا مژه ها یکدست و مرتب دیده شوند!

http://www.banounews.ir/fa/News/148859/چگونه-مژه-های-زیباتری-داشته-باشیم؟
بستن   چاپ