آریا بانو
تأکید شبکه 2 برای ساخت «کلاه قرمزی»
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 10:25:57
آریا بانو -
مدیر شبکه 2 سیما درباره پخش نشدن مجموعه «کلاه قرمزی» در تعطیلات نوروز توضیحاتی ارائه داد.
محمدرضا جعفری جلوه در گفت‌وگو با فارس، درباره پخش نشدن مجموعه «کلاه قرمزی» در نوروز گفت: «در تلاش هستیم این مجموعه به زودی ساخته شود تا بتوانیم آن را برای پخش در ایام سال آماده کنیم.» وی با اشاره به ابهاماتی که درباره تولید این مجموعه وجود دارد نیز بیان کرد: «ما به گروه اجرایی این مجموعه توصیه‌های لازم را کردیم و قرار است تا کار خود را انجام دهند.» مدیر شبکه 2 سیما ضمن بیان این که کلاه قرمزی قابلیت این را دارد تا در همه ایام سال به ویژه اعیاد مختلف پخش شود، افزود: «مجموعه کلاه قرمزی مجموعه‌ای است که منحصر به عید نوروز نیست. درست است که در این سال‌ها بیشتر در نوروز پخش شده است اما ما آن را منحصر به این زمان نمی‌دانیم. علاوه بر این، در سال گذشته روزهای جمعه و عیدها شاهد پخش این مجموعه از شبکه‌های سیما بودیم و ان‌شاءا... بتوانیم برای همه عیدها کلاه قرمزی داشته باشیم.»
وی در پاسخ به این سوال که عوامل مجموعه کلاه قرمزی درباره تولید سری جدید این مجموعه تلویزیونی ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند نیز گفت: «به هر حال این بحث درون گروهی مجموعه است و زیاد به ما مرتبط نیست. آن چه مهم است تاکید ما برای ساخت سری جدید این مجموعه برای نوروز 98 بود و الان هم هست و امیدواریم گروه بتوانند خود را برای تولید سری جدید این مجموعه آماده کنند.»
اهدای جوایز مشایخی به موزه سینما
یادگاری‌ها و جوایز جمشید مشایخی به موزه سینما اهدا می‌شود. نادر مشایخی فرزند جمشید مشایخی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: «رضا کیانیان پیشنهاد داد تا یادگاری‌ها و جوایز پدرم را به موزه سینما اهدا کنیم که همه خانواده با این پیشنهاد موافق هستند و قرار است به زودی این کار انجام شود.» این هنرمند همچنین گفت: «از مردم عزیز و هنردوست ایران تشکر می‌کنم که حضور پرشوری در مراسم وداع با پدرم داشتند. مردم آن قدر مهربان هستند که حتی از شهرستان‌ها با اتوبوس آمده بودند.» نادر مشایخی با قدردانی از شورای شهر برای نام گذاری خیابانی به نام پدرش نیز گفت: «این اولین بار است که اسم سینماگری بر خیابانی گذاشته می‌شود که اتفاقی بسیار فرخنده و دلگرم‌کننده‌ است و جا دارد از مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی که این پیشنهاد را داد، تشکر کنم.»


http://www.banounews.ir/fa/News/148931/تأکید-شبکه-2-برای-ساخت-«کلاه-قرمزی»
بستن   چاپ