آریا بانو
یک رفیق خوب و مفید می‌خواهم اما پیدا نمی‌شود!
دوشنبه 19 فروردین 1398 - 1:11:59 PM
آریا بانو -
یک رفیق خوب و مفید می‌خواهم اما پیدا نمی‌شود!
خراسان / پسری 16 ساله هستم که به دنبال یک رفاقت خوب و مفید برای خودم هستم و به دنبال دوستانی می گردم که حالم را خوب کنند اما متاسفانه فردی با این طرز فکر پیدا نمی شود. معتقدم با داشتن یک دوست خوب می توانم به اهدافم در زندگی برسم اما برایم هیچ وقت میسر نشد. مثلا به فردی کمک کردم از بدترین حالت های زندگی اش در بیاید ولی همان فرد، نامردی های زیادی کرد و پشت سرم حرف های زیادی زد. این فقط نمونه ای از آن بود. می خواهم کمک کنید که از این کارها دست بکشم و به زندگی خودم برسم و بدانم که بدون داشتن دوست هم می توانم به زندگی ام ادامه بدهم و به موفقیت برسم.
مخاطب گرامی، ظاهرا در زمینه دوست یابی تجربه ای داشته اید که برای شما خوشایند نبوده و می خواهید این گونه تجارب تکرار نشود.در قدم اول توجه داشته باشید که تحصیلات به شما کمک می‌کند به یک عضو فعال و با سواد در جامعه تبدیل شوید و دوستان مفیدتری دور و بر شما قرار بگیرند. مدرسه از شما یک فرد با مهارت برای ورود به اجتماع می‌سازد و باعث می‌شود در مسیر درست قرار بگیرید و بهترین دوست ها را پیدا کنید.
ویژگی‌های دوست خوب را بدانید
از لحاظ روان شناسی، داشتن دوستانی صمیمی به خصوص در روزهای سخت زندگی، کمک روانی زیادی به شما خواهد کرد. دوستان می‌توانند پشت شما بایستند، از شما حمایت کنند و در مواقع مشکلات شما را آرام کنند. با افرادی همنشین شوید که شما را خوشحال می‌کنند، کسانی‌ که اهل دردسر نیستند. گروهی از افراد حمایتگر، مثبت و یاری‌رسان را به عنوان دوستان‌تان انتخاب کنید. این ها کسانی هستند که باعث پیشرفت و موفقیت شما در زندگی‌تان می‌شوند.
فعال باشید
عضو یک تیم ورزشی مناسب شوید. هر روز چند دقیقه بیرون بروید و بدوید. به یک گروه دسته‌جمعی تمرینات یوگا بپیوندید. شنا کنید. تا می‌توانید ورزش کنید و فعال باشید. این باعث می‌شود چه به لحاظ ذهنی و چه به لحاظ بدنی احساس بهتری داشته باشید و شانس پیدا کردن دوست هایی که به شما برای رسیدن به موفقیت های بیشتر کمک کنند، افزایش یابد.
نویسنده : احترام اسماعیل زاده | روان شناس

http://www.banounews.ir/fa/News/148977/یک-رفیق-خوب-و-مفید-می‌خواهم-اما-پیدا-نمی‌شود!
بستن   چاپ