آریا بانو
تمرکز 2500 سمن در امدادرسانی به سیل‌زدگان با دستور وزیر ورزش
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 15:27:45
آریا بانو - وزیر ورزش و جوانان با صدور دستوری از معاون جوانان و مدیران کل استان‌ها خواست برنامه‌های روز و هفته جوان با محوریت کمک به سیل زدگان برگزار شود.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در ادامه بسیج عمومی ورزشکاران و سمن‌های جوانان برای کمک به سیل زدگان خطاب به محمد مهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مدیران کل استان‌های وزارت ورزش و جوانان، دستور داد تمام برنامه‌های پیش بینی شده برای ایام هفته جوان با رویکرد حمایت و کمک به مردم سیل زده تنظیم و با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال به مناطق سیل زده و حضور اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان در این مناطق ضمن همدردی با مردم، اقدامات مناسب را برای ساماندهی اوضاع جاری استان‌های درگیر سیل به عمل آید.
هم‌چنین محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به همراه رؤسای چند فدراسیون ورزشی در مناطق سیل زده غرب کشور حضور پیدا کردند.
رؤسای فدراسیون‌های کوهنوردی، قایقرانی، پزشکی ورزشی و نجات غریق به همراه داورزنی امروز در پلدختر حضور دارند و فردا راهی اهواز می‌شوند.
قرار است فردا سه‌شنبه 20 فروردین و چهارشنبه 21 فروردین مراسم گل‌ریزان جامعه ورزش در همبستگی با سیل‌زدگان با حضور وزیر ورزش در درب اصلی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران و درب اصلی مجموعه تختی برگزار شود.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/149060/تمرکز-2500-سمن-در-امدادرسانی-به-سیل‌زدگان-با-دستور-وزیر-ورزش
بستن   چاپ