آریا بانو
چگونه در عکس ها خوب و زیبا به نظر برسیم؟
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 17:16:31
آریا بانو -
چگونه در عکس ها خوب و زیبا به نظر برسیم؟
٣٥٧
٠
زیباشو / با وجود صد ها برنامه کاربردی فیلتر کردن عکس هنوز هم در بسیاری عکس ها ما وحشتناک به نظر می رسیم. چه چیزی باعث می شود که مدل ها و هنرپیشه ها در عکس بسیار جذاب باشند.اما شما هم می توانید مانند آن ها فتوژنیک باشید!چطور؟ از این راهنمایی ها استفاده کنید تا صورت شما بهترین حالت رو در سلفی ها داشته باشد.
در طبیعی رفتار کنید
هیچ چیز جذاب تر از یک طرز برخورد واقعی نیست. هیچ فیلتر برنامه ای شما را مثل یک لبخند واقعی جذاب نخواهد کرد. یک تصویر طبیعی در زمانیکه شما از زندگی لذت می برید بهتر از تصویری با ژست ها عجیب و خنده های مصنوعی است. زمانی که می خواهید عکس بگیرید با اعتما به نفس باشید.
به چشم نیمه بسته نه بگویید
شما از دوربین متنفر هستید زیرا همیشه با چشمان نیمه بسته در عکس خود روبرو می شوید. پس بنابراین بهتر است قبل از اینکه تصویر گرفته شود چشم های خود را ببنید و قبل از کلیک دوربین به آرامی چشمتان را باز کنید. ما شرط میبندیم این روش بهترین ناجی شماست.
همه چیز در مورد روشنایی است
نور بیش از حد یا خیلی کم می تواند تصویر شما را خراب کند. هنگامی که می خواهید عکس بگیرید از نور مستقیم جلوگیری کنید، زیرا موهایتان را بیش از حد براق و صورتتان را تیره می کند. اگر به جهت منبع نور توجه کنید عالی می شود زیرا باعث می شود گودی و سیاهی چشم از بین برود.
غبغب نکنید
ما می دانیم که چه احساسی دارید وقتی غبغب خود را در عکس ها می بینید. شما می توانید با کشیدن شانه خای خوب به عقب، دراز کردن گردن و کشیدن صورت خود به جلو از غبغب جلوگیری کنید و در همان لحظه از خود عکس بگیرید. این نکته مطمئنا شما را عالی نشان خواهد داد.
نقاط قوت خود را بشناسید
با برجسته کردن و فرم دادن صورت خود در موقعیت های مناسب می توانید زیبایی خود را افزایش دهید. اگر پوست خشکی دارید به دنبال یک کرم برجسته ساز بر روی گونه ها و پل بینی خود بمالید.از رنگ ها در صورت خود استفاده کنید بدون آرایش صورت شما در تصاویر دو بعدی به نظر می رسد و مطمئنا شما این را نمی خواهید.

http://www.banounews.ir/fa/News/149072/چگونه-در-عکس-ها-خوب-و-زیبا-به-نظر-برسیم؟
بستن   چاپ