آریا بانو
راه کارهایی برای پایین آوردن سن
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 17:16:32
آریا بانو -
راه کارهایی برای پایین آوردن سن
٤٩٤
٠
بیتوته / سن ما وقتی از یک مقداری بیشتر می شود ما بیشتر به پیر نشدن فکر می کنیم. این موضوع غیر قابل انجام است ولی با چند روش ساده می شود از آن در نظر دیگران کمی سن خود را کمتر نشان داد. با ما همراه باشید:
تیرگی پوست
به دلیل برخود مستقیم نور آفتال با پوست نقاط سیاه و لکه تیره ای ایجاد می شود که ممکن است گاهی تا 25 سال طول بکشد تا بهبود یابد پس باید قبل از آنکه به وجود بیاید باید از کرم ضد آفتاب استفاده کرد. اگر از قبل این مشکل ایجاد شده باشد می توان با استفاده از کرم ضد آفتاب از زیاد شدن و تیره شدن آن جلوگیری کرد. می توانید برای جلوگیری از پیری و لک دست از ژل دست که همراه ضد آفتاب است استفاده کنید.
افتادگی صورت
این افتادگی که بیشتر از گونه شروع می شود به خاطر ضعیف شدن فک و دندان و تحلیل لثه به وجود می آبد و باعث افتادگی پوست اطراف فک و خط لبخند می شود. پس از دهان و دندان نیز مواظبت کنید.
تغیر رنگ مو
درباره این مورد به خصوص تنها راه حل برای نشان ندادن رنگ مورنگ کردن آن است. سفیدی مو بارزترین علامت پیری است.
انواع چروک پوست
یکی از نشانه های بالا رفتن سن بروز چروک روی یوست صورت است. که با بالا رفتن سن الاستین و کلاژن ساخته نمی شود. ازبین رفتن الاستیسیته و کلاژن پوست از مصرف قندها, مشروبات الکلی, سیگار و بسیاری موارد دیگر منجر می شود. که به محض قطع مصرف این مواد باید تحت درمان شدید و تحت نظر دکتر باشید.
موهای زائد گوش و بینی
اگر به گوش و بینی خود و یک شخص مسن تر از شما دقت کنید, می توانید به راحتی تفاوت را در تغییرات بوجود آمده را بسنجید. پس تمیز نگه داشتن و اصلاح موی گوش و بینی می تواند به پایین آوردن سن شما کمک کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/149074/راه-کارهایی-برای-پایین-آوردن-سن
بستن   چاپ