آریا بانو
شیرینی ها/ در طبیعت دونات شکری نوش جان کنید
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 17:16:40
آریا بانو -
شیرینی ها/ در طبیعت دونات شکری نوش جان کنید
١٥٢
٠
گردالی / یک مزیتی که طبیعت گردی و کمپینگ دارد، این است که به طرز عجیبی باعث می شود همه غذاها و خوراکی ها خوشمزه تر به نظر بیایند. به همین خاطر دست پر بودن در چنین شرایطی با تنوع مزه های مختلف می تواند لذتبخش باشد. مثلا خوردن یک دونات گرم که روی آتش درست شده است می تواند حسابی حالتان را خوب کند.
چی لازم دارم:
1 پیمانه آرد، 1٫5 قاشق چایخوری بکینگ پودر، 1/2 قاشق چایخوری نمک، 3 قاشق غذاخوری شیر خشک، 2 قاشق غذاخوری شکر، 2 قاشق غذاخوری روغن کانولا
چه جوری درست میشه:
در یک کاسه آرد، بکینگ پودر، نمک، پودر شیر خشک و شکر را مخلوط کرده و سپس روغن را به آن اضافه کنید. می توانید با استفاده از دستانتان خمیر را ورز بدهید تا مواد خوب با هم مخلوط شوند. این مخلوط را می توانید تا دو هفته به همین شکل نگهدارید.
هر وقت که تصمیم به درست کردن دونات گرفتید، مخلوط را در یک کاسه با 1/4 پیمانه آب مخلوط کرده و هم بزنید. وقتی کامل هم خورد، آنها را به شکل دایره روی ماهیتابه داغ بریزید. با قاشق آن را کمی پخش کنید تا قطر دلخواه را بگیرد، و سپس درون آن یک سوراخ ایجاد کنید.
اگر با ماهیتابه این کار را انجام می دهید، برای آن یک در یا یک پوشش پیدا کنید و سپس روی شعله آتش بگذارید تا دونات ها طلایی رنگ شوند. این کار را می توانید روی فویل آلومینیومی هم امتحان کنید. وقتی که دونات ها آماده شدند، روی آنها را با شکر بپوشانید تا طعم بهتری بگیرند.

http://www.banounews.ir/fa/News/149078/شیرینی-ها--در-طبیعت-دونات-شکری-نوش-جان-کنید
بستن   چاپ