آریا بانو
دختری که قلکش را برای کمک به سیل زدگان شکست+ فیلم
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 17:22:51
آریا بانو - فرشته کوچکی از شهر برازجان، در روز تولدش تمام پولهای عیدی و محتویات قلکش را به سیل زدگان کشورش هدیه کرد.

به گزارش ایسنا، فاطمه صداقت دختر دانش آموزی است که قلکش را شکست تا دل هیچ بچه ای نشکند. او تمام پولهای عیدی و محتویات قلک خود را خالصانه برای کمک به سیل زدگان تقدیم کرد.
"فاطمه" کلاس پنجم است و وقتی دلیل دلیل این کارش را می پرسند، با یک لحن آرام و مهربان و پر از صداقت می گوید:" ما باید به مردم سیل زده کمک کنیم تا آنها هم بتوانند زندگی آرام و بانشاطی داشته باشند، مثل ما که در خانه های گرم و امن خود زندگی می کنیم. وظیفه ی ما این است که به بچه های مناطق سیل زده کشورمان کمک کنیم تا آنها هم مثل ما درس بخوانند و به مدرسه بروند، چون زندگی کردن حق آنان است."
مادر فاطمه به خبرنگار ایسنا در بوشهر گفت: "فاطمه دیروز انشای خود را درباره کمک به کودکان سیل زده نوشته و حالا تمام عیدی ها و موجودی قلکش را برده و در ایستگاه مربوط به جمع آوری کمک های نقدی بهزیستی به سیل زدگان کمک کرده است. وقتی دیروز انشا را در مدرسه برای معلم و دوستانش خوانده، معلم و همکلاسی هایش خیلی تحت تاثیر قرار گرفته اند..."
از فاطمه سوال می شود که برای از دست دادن همه پولش ناراحت نیست؟ می گوید: "اصلا ناراحت نیستم که قلکم خالی شده، من پولهایم را برای رضای خدا کمک کردم تا مردم آسیب دیده از سیل هم مثل ما زندگی آرام و خوبی داشته باشند."
فاطمه دوست دارد به مناطق درگیر سیل برود، چون هدفش کمک کردن است. از اینکه عکس هایش منتشر شده ناراحت است و به مادرش گفته من نمی خواسته کسی این موضوع را بفهمد چون این کار را برای جلب رضایت خدا انجام داده است.
این دختر کوچک و مهربان فرشته ای است که خالصانه از آنچه در دست داشته به سیل زدگان بخشیده است، کاش ما هم مثل کودکان باشیم و خالصانه و با دلی دریایی از دارایی‌مان برای کمک به هموطنان عزیزمان بگذریم.
انتهای پیام



http://www.banounews.ir/fa/News/149101/دختری-که-قلکش-را-برای-کمک-به-سیل-زدگان-شکست--فیلم
بستن   چاپ