آریا بانو
همراهی اهالی موسیقی با سیل‌زدگان / از کیهان کلهر تا اشکان کمانگری
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 10:00:49
آریا بانو - کیهان کلهر، اشکان کمانگری، علیرضا طلیسچی، پازل بند و... جزو هنرمندان و گروه‌های موسیقی هستند که هر یک به نحوی برای کمک به سیل‌زدگان کشور وارد عمل شده‌اند.


سرویس موسیقی هنرآنلاین: نوروز امسال سین سیل در سفره هفت سین تعدادی از مردم کشورمان به صورت پررنگی خودنمایی کرد. در این رخداد طبیعی بعضی جان خود را از دست دادند و خیلی‌ها گرفتار پیامدهای سیل شدند، و اکنون نوبت دیگران است که در این شرایط سخت به یاری آن‌ها بشتابند.
به‌طور معمول همیشه هنرمندان در تمامی عرصه‌های هنری در این گونه مواقع با انتشار فراخوان در صفحات مجازی خود مبالغ یا اجناسی را برای کمک به این افراد اعلام می‌کنند اما این بار تعدادی از آن‌ها فراتر رفته و خودشان دست به کار شدند تا بتوانند گوشه‌ای از مشکلات را رفع کنند، کیهان کلهر، اشکان کمانگری، علیرضا طلیسچی و پازل بند جزو هنرمندانی هستند که برای کمک پیش‌قدم شده‌اند:
کیهان کلهر
کیهان کلهر آهنگساز و نوازنده‌ کمانچه قصد دارد بخشی از درآمد کنسرت‌های پیش رو را به سیل‌زدگان گلستان اختصاص دهد.
او در صفحه شخصی اینستاگرام خود اعلام کرده است: بخشی از درآمد حاصل از کنسرت‌های پیش رو صرف یاری رساندن به هم میهنان گلستانی می‌شود. و شما عزیزانی که یک ماه پیش بلیت کنسرت‌ها را تهیه کردید پیشاپیش در این کمک‌رسانی سهیم هستید.
این آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی چندی پیش برنده جایزه بین‌المللی فعالیت‌های هنری انسان دوستانه ایزاک اشترن شده است.
کنسرت این هنرمند از 21 الی 29 فروردین ماه هرشب ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار خواهد شد.
اشکان کمانگری
اشکان کمانگری به مناسبت هفته انقلاب اسلامی در سالن حوزه هنری روی صجنه می‌رود و تمام درآمد خود را برای مردم سیل زده هزینه خواهد کرد.
او درباره این اتفاق به هنرآنلاین گفت: هنر باید در کنار مردم باشد، فریاد مردم را برساند و به فریاد مردم برسد. قراردادن تمام درآمد کنسرت کمترین کاری است که می شود برای این عزیزان انجام داد.
این کنسرت روز 23 فروردین ماه ساعت 21 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.
علیرضا طلیسچی
علیرضا طلیسچی دراین‌باره به هنرآنلاین گفت: دیدن برخی ویدئوهای سیل و آسیب‌هایی که به زندگی هموطنانم رسیده واقعا برای من دردناک بود. امیدوارم خدای بزرگ در این شرایط بد حواسش به همه ایرانی‌ها باشد.
او تاکید کرد: به همین دلیل درآمد کنسرت خود را که در قالب جشنواره موسیقی چابهار در حال برگزاری است به آن‌ها تقدیم کردم.
پازل بند
تازه‌ترین کنسرت پازل بند با هدف حمایت از سیل زدگان کشورمان برگزار خواهد شد.
این گروه قرار است بعد از اتمام این کنسرت بخشی از درآمد کنسرت خود را تقدیم مردم سیل زده کنند. علی رهبری و آرین بهاری دو عضو اصلی این گروه در روزهای گذشته با انتشار ویدئویی ضمن ابراز تأسف از حادثه سیل در کشور از اختصاص بخشی از درآمد کنسرت آینده این گروه در حمایت از آسیب‌دیدگان سخن گفتند.
کنسرت پازل بند اول اردیبهشت ماه ساعت 19 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/149236/همراهی-اهالی-موسیقی-با-سیل‌زدگان---از-کیهان-کلهر-تا-اشکان-کمانگری
بستن   چاپ