آریا بانو
اجازه نمی دهیم موضوعات اجتماعی رنگ و بوی سیاسی بگیرد
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 12:32:49
آریا بانو - رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران با اشاره به اینکه اگر امسال موضوع "تاب آوری اجتماعی" به عنوان شعار سال انجمن مددکاری انتخاب شده به معنی سوختن و ساختن نیست، گفت: بلکه دنبال توانمدسازی هستیم چرا که اگر تاب آوری افزایش یابد، کیفیت زندگی نیز افزایش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، سید حسن موسوی چلک در دومین کنگره بین المللی مددکاری اجتماعی و تاب آوری اجتماعی، با بیان اینکه شعار امسال انجمن مددکاری اجتماعی «تاب آوری» است گفت: در حالی وارد شصت‌و دومین سال تاسیس رشته مددکاری می‌شویم که دومین کنگره بین المللی را برگزار می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه مددکاری اجتماعی مرز نمی شناسد، افزود: مهمانان خارجی این برنامه سفیران ایران برای معرفی ظرفیت‌های ما در جهان هستند.
موسوی چلک با بیان اینکه نزدیک به 6٠ سازمان در این برنامه همکاری داشتند، اظهار کرد: اگر امسال موضوع تاب آوری اجتماعی به عنوان شعار سال انتخاب شده به معنی سوختن و ساختن نیست، گفت: بلکه دنبال توانمدسازی هستیم چرا که اگر تاب آوری افزایش یابد، کیفیت زندگی نیز افزایش می یابد و تاب آوری نیز یکی از این روش‌هاست.
موسوی چلک با بیان اینکه هیچ‌گاه اجازه نمی دهیم موضوعات اجتماعی رنگ و بوی سیاسی بگیرد، افزود: نتیجه بِه زیستن، کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی است.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/149316/اجازه-نمی-دهیم-موضوعات-اجتماعی-رنگ-و-بوی-سیاسی-بگیرد
بستن   چاپ