آریا بانو
جنجال حاضر شدن همسر قبلی در مراسم ازدواج دوم مرد چینی!
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 22:47:52
آریا بانو -
جنجال حاضر شدن همسر قبلی در مراسم ازدواج دوم مرد چینی! 3
k ٢.٧
٤
نمناک /هر یک از ما انسان ها در طول زندگی خود ممکن است در میان انسان ها عاشق و دوستدار شخصی شویم که بهترین تصورات ممکن را شاید با حضور وی در ذهنمان داشته باشیم که این تصور شاید بقدری باشد دائما به او فکر کنیم و در نهایت با وجود برخی مشکلات نظر خود را به آن شخص اعلام می کنید و منتظر پاسخ وی برای ازدواج و مابقی زندگی خود در کنار دوستداشتنی ترین فرد زندگی تان، می مانید.
با این وجود ازدواج موفق می تواند در موفقیت و آرامش روانی هر فردی موثر واقع شود که توصیه می شود با فردی که بشدت به آن علاقه دارید، زندگی کنید و با رفتارها و اخلاق خوشایند و ناخوشایند فرد مقابلتان کنار بیایید تا شاهد مشکلاتی اعم از جدایی، ناملایمات، بدرفتاری ها و... که بسیار ناخوشایند می باشند، نباشید.
روز گذشته ویدیویی دردناک و ناخوشایندی از مراسم عروسی یک مرد چینی در صفحات مجازی منتشر که یک مراسم عروسی عادی نبود و حاشیه ساز شد. از قرار معلوم آقای داماد دومین مراسم عروسی خود را در پی داشته است که متاسفانه ازدواج اول وی موفقیت آمیز نبود و از وی جدا گشته بود.
با این حال گویا همسر سابق وی از جدایی با وی احساس رضایت نداشته و در مراسم عروسی وی با لباس عروس حضور یافت و در طی یک مداخله دراماتیک از همسر سابق خود در حالیکه زانو زده بود، عذر خواهی کرد که آقای داماد درخواست وی را قبول نمی کند و در نهایت مراسم عروسی کاملا کنسل می شود!

http://www.banounews.ir/fa/News/149503/جنجال-حاضر-شدن-همسر-قبلی-در-مراسم-ازدواج-دوم-مرد-چینی!
بستن   چاپ