آریا بانو
«پیاده» جایزه جشنواره DIAMOND ایتالیا را دریافت کرد
سه شنبه 27 فروردين 1398 - 14:55:21
زنان خبر
آریا بانو - فیلم کوتاه «پیاده» به کارگردانی شکوفا کریمی و نویسندگی هاله مشتاقی نیا وبازی مهراوه شریفی نیا جایزه جشنواره DIAMOND ایتالیا را دریافت کرد.

به گزارش بانو نیوز ، فیلم کوتاه «پیاده» به کارگردانی شکوفا کریمی و نویسندگی هاله مشتاقی نیا، جایزه جشنواره DIAMOND ایتالیا که داستان مهاجرت غیرقانونی زن افغان را مهراوه شریفی نیا به تصویر کشیده است، را دریافت کرد.

در «پیاده» بازیگرانی، چون مهراوه شریفی نیا، شبنم فرشادجو، مه‌لقا باقری، سیدعلی صالحی، کریم امینی و سپند امیرسلیمانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
تدوین این فیلم کوتاه را مستانه مهاجر بر عهده داشته و تصویربردار آن حسن کریمی می باشد.
گفتنی است، پنجاه و یکمین جشنواره خیابانی الماس روزانه ما یک روز از جشن های اجتماعی است که در قلب محله های الماس سن دیگو در روز شنبه، 31 اوت 2019 برگزار می شود. این جشنواره خیابانی منحصر به فرد تاریخ غنی، فرهنگ های گوناگون و انرژی فریبنده را جشن می گیرد. مردم جنوب شرقی سن دیگو. ورود به جشنواره رایگان است .
گوش دادن و پخش آهنگ های زنده محلی و منطقه ای و اجرای برنامه های فرهنگی در مرحله سرگرمی نشان داده شده است. طعم های مختلف غذاهای سنتی و نوشیدنی های فرهنگی را مزه کنید. فروشگاه هنر و صنایع دستی شگفت انگیز و زیبا که توسط هنرمندان محلی و فروشندگان فروخته می شود.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/149548/«پیاده»-جایزه-جشنواره-DIAMOND ایتالیا-را-دریافت-کرد
بستن   چاپ