آریا بانو
نسخه طب سنتی برای درمان دردهای فصلی
سه شنبه 27 فروردين 1398 - 15:08:16
آریا بانو -
نسخه طب سنتی برای درمان دردهای فصلی
٦٥٤
٠
بهداشت نیوز/ وقتی درد مفاصل شروع می شود دوست دارید هرچه زودتر التیام پیدا کنید، اما شاید دوست نداشته باشید مسکن مصرف کنید، مخصوصا اگر نگران عوارض جانبی و تداخلش با دیگر داروها باشید.
و یا شاید هم داروها به تنهایی نمی توانند کمکتان کنند، پس باید به فکر یک درمان غیر دارویی باشید. یخ و گرما عالی هستند، اما تنها انتخابتان هم نیستند. در ادامه 7 روش طبیعی که می توانید با کمکشان التهاب را از بین ببرید و التیام پیدا کنید به شما معرفی می نماییم.
ا ز سوزن ها کمک بگیرید
تحقیقات نشان داده طب سوزنی می تواند تا حدودی به بهبود درد آرتروز کمک کند. در تحقیقات دیگری که سال 2013 انجام گرفن محققان به این نتیجه رسیدند که این درمان جایگزین درد و گرفتگی را در افراد مبتلا به فیبرومالژیا بهبود می بخشد. پس اگر با سوزن ها مخالف نیستید می توانید به یک متخصص برای انجام این درمان مراجعه کنید، فقط به خاطر داشته باشید که در صورت نتیجه گرفتن باید مرتب پیگیر مراجعات بعدی باشید.
تنی به آب بزنید
شنا کردن، ایروبیک آبی، و دیگر فعالیت های مربوط به آب می توانند بدون شدت بالا انعطاف و قدرت را بالا ببرند. تحقیقات نشان داده ورزش در آب می تواند درد را کاهش دهد و عملکرد فیزیکی را در افرادی که مبتلا به آرتروز اندام تحتانی هستند بهبود بدهد. همچنین در سال 2015 محققان هلندی به این نتیجه رسیدند که یک دوره ورزش آبی 45 دقیقه ای به کاهش درد استئوآرتریت زانو کمک می کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/149706/نسخه-طب-سنتی-برای-درمان-دردهای-فصلی
بستن   چاپ