آریا بانو
واکنش رییس فدراسیون بوکس به حضور دختر ایرانی در رینگ
سه شنبه 27 فروردين 1398 - 15:21:15
آریا بانو - تهران - رئیس فدراسیون بوکس در واکنش به حضور دختر ایرانی در مسابقه ای در فرانسه، گفت: مبارزه این خانم در فرانسه ارتباطی به ما ندارد و او نماینده فدراسیون ایران نبوده است.

«حسن ثوری» روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا خصوص مبارزه «صدف خادم» در فرانسه به عنوان نخستین زن بوکسور ایران، اظهار داشت: فدراسیون ایران هیچگونه ارتباطی به وی ندارد.
وی تصریح کرد: از زمان انتخابش به عنوان رئیس این فدراسیون، تلاش برای آغاز فعالیت بوکس بانوان آغاز شد. اقدامات لازم را انجام داده ایم و مابقی کار را به وزارت ورزش سپرده ایم و هر تصمیمی که مسئولان وزارت اتخاذ کنند را می پذیریم.
ثوری ادامه داد: ورزشکاران خانم زیادی در این حوزه فعالیت می کنند، اما هنوز شناسایی نشده اند.
رئیس فدراسیون بوکس تصریح کرد: این شایعه که ما با فدراسیون های رزمی نامه نگاری کردیم که ورزشکاران خانم را برای حضور در رشته بوکس به ما معرفی کنند، صحت ندارد.
همچنین فدراسیون بوکس امروز (دوشنبه) اطلاعیه ای در خصوص حضور «صدف خادم» در مسابقات فرانسه به عنوان نخستین زن بوکس ایرانی به شرح زیر صادر کرد: با عنایت به اینکه فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران در حوزه بانوان هیچ گونه فعالیتی ندارد، لذا برگزاری مسابقات و تمرینات این رشته ورزشی در هر مکانی مربوط به این فدراسیون نیست و مسئولیت آن با برگزار کنندگان و یا شخص شرکت کننده خواهد بود.
ورزشی**3783**9128**1067**

http://www.banounews.ir/fa/News/149875/واکنش-رییس-فدراسیون-بوکس-به-حضور-دختر-ایرانی-در-رینگ
بستن   چاپ