آریا بانو
واکنش سرمربی تیم ملی فوتسال به حضور زنان در دیدار ایران-روسیه
سه شنبه 27 فروردين 1398 - 15:21:17
آریا بانو - تهران - سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: حضور زنان تماشاگر در دیدار دوستانه جوانان فوتسال ایران و روسیه قابل توجه بود و قطعا استمرار این مهم احترام ها را در ورزشگاه بیشتر می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد کاظم ناظم الشریعه» امروز (شنبه) در حاشیه دیدار تیم های فوتسال زیر 20 سال ایران و روسیه درباره حضور زنان برای تماشای این دیدار افزود: حضور زنان در ورزشگاه نشان از رشد و توسعه این رشته ورزشی است تا تشویق هایی در شان فوتبال و فوتسال ایران را شاهد باشیم.
وی درباره وضعیت تیم ملی فوتسال مردان ایران افزود: نخستین اردوی ما قرار است پیش از آغاز ماه مبارک رمضان و اردیبهشت ماه آغاز شود و قرار است با حمایت های فدراسیون در تورنمنتی به میزبانی آستاراخان به مصاف حریفان برویم.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال ‌آرژانتین نیز در برنامه ریزی فدراسیون قرار دارد و امیدواریم با اجرای همه برنامه ها، با قهرمانی در رقابت های قهرمانی آسیا، به جام جهانی نیز راه یابیم.
تیم فوتسال زیر 20 سال ایران که خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کند، از ساعت 13 و 30 دقیقه در مجموعه دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) به مصاف تیم جوانان روسیه رفت و با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد.
حضور تعدادی از دانشجویان زن دانشگاه آزاد برای تماشای این دیدار قابل توجه بود.
دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2019 قرار است خرداد ماه به میزبانی ایران و شهر تبریز برگزار می شود و جوانان ایران در مرحله گروهی به مصاف افغانستان و هنگ کنگ می روند.
تیم زیر 20 سال فوتسال ایران در نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2017 که به میزبانی تایلند برگزار شد به مقام قهرمانی رسید.
ورزشی**9029**9129

http://www.banounews.ir/fa/News/149876/واکنش-سرمربی-تیم-ملی-فوتسال-به-حضور-زنان-در-دیدار-ایران-روسیه
بستن   چاپ