آریا بانو
٧ نکته ای که در مراقبت از انگشترتان باید بدانید!
چهارشنبه 28 فروردين 1398 - 18:58:08
آریا بانو -
٧ نکته ای که در مراقبت از انگشترتان باید بدانید!
٧٦
٠
چاره‌ چی / در نگهداری از انگشتر یا حلقه و نگه داشتن آن در بهترین وضعیت نکات خاصی را باید رعایت کنید که در این مطلب به آن ها خواهیم پرداخت.
بخش اول: پوشیدن انواع مختلف حلقه
1-حلقه های مربوط به ازدواج و مناسبت های این طوری را در انگشت دوم (انگشت حلقه) دست چپتان بگذارید. به این صورت جا افتاده که چنین انگشترهایی در دست چپ باشند.
2-حلقه هایی که مربوط به قول و قرار یا عهد خاصی است را هم تا زمانی که ازدواج نکرده اید در دست چپ و انگشت دوم (انگشت حلقه) قرار دهید.
3-انگشترهای الماس را به عنوان نشانی از استقلال در دست راست قرار دهید. گذاشتن انگشتر در دست راست و در هر انگشتی نشان از موفقیت شخصی یا جشن زندگی مستقلانه است.
بخش دوم: نگهداری از حلقه
1-حلقه تان را مرتب تمیز کنید. کثیفی روی حلقه ممکن است از درخشش آن بکاهد. سعی کنید که حلقه را مرتب شتسشو دهید. حلقه را در آب گرم در ترکیب با قطراتی از مایع دست شویی قرار داده و آن را تمیز کنید.
2- در زمان تمرینات ورزشی حلقه را خارج کنید. هر تمرینی که نیاز به استفاده دستانتان دارد ممکن است باعث فشار روی حلقه شود.
3- در زمان آشپزی حلقه را در بیاورید. در زمان آشپزی ممکن است که باکتری موجود در غذا وارد فضای سنگی حلقه شود.
4- در زمان تمیز کاری از حلقه محافظت کنید. در زمان تمیز کردن خانه ممکن است که حلقه با سطوح سخت مثل دیواره های دستشویی برخورد کند و یا با مواد شیمیایی در تماس قرار گیرد.
5- قبل از شنا حلقه را دربیاورید. هم مواد شیمیایی استخر و هم نمک دریا برای کیفیت حلقه تان خوب نیستند.
6-در زمان استفاده از مایع های دست شویی حلقه را خارج کنید چرا که طول عمر آن را کم می کند.
7- زمانی که در یک مکان عمومی هستید حلقه را در نیاورید. شستن دست با آب معمولی آسیب زیادی به حلقه وارد نمی کند و لازم نیست هر وقت در یک مکان عمومی نیاز به شستن دست دارید آن را خارج کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/150541/٧-نکته-ای-که-در-مراقبت-از-انگشترتان-باید-بدانید!
بستن   چاپ