آریا بانو
مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر اعلام کرد:
مطالبات 650 میلیارد تومانی تامین اجتماعی بوشهر از کارفرمایان
دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 - 15:22:01
آریا بانو - مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت:مانده مطالبات تأمین اجتماعی بوشهر از کارفرمایان بیش از 650 میلیارد تومان است و کارفرمایان باید نسبت به پرداخت مطالبات سازمان اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایسنا، عبدالله شیرکوند با اشاره به پرداخت 500 میلیارد تومان بابت هزینه‌های مستمری بازنشستگی در بوشهر گفت: رونق تأمین اجتماعی با رونق تولید مرتبط است و به واسطه‌ی رونق تولید، منابع این سازمان برای ارائه خدمات افزایش می‌یابد.
شیرکوند از اجرای طرح ارائه خدمات الکترونیک تأمین اجتماعی در استان بوشهر خبر داد و افزود: کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به نشانی https://eservices.tamin.ir خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.
وی خاطرنشان کرد: هدف ما از راه اندازی این سامانه صرفه جویی در زمان، دریافت خدمات به شکل الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری به شعب تأمین اجتماعی بوده است.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به طرح‌های تشویقی گفت: از جمله طرح‌های مشوق بیمه‌ای که می‌تواند به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی کمک نماید، اجرای طرح جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاهی یا کارورزی است.
عبدالله شیرکوند با بیان اینکه به زودی کلیه پرونده‌ها الکترونیک خواهد شد، تصریح کرد: از مهمترین برنامه‌های تأمین اجتماعی استان بوشهر در سال جاری اجرای طرح پرونده‌های تمام الکترونیک است که با استفاده از این طرح کاربران می‌توانند پرونده خود را به شکل آنلاین مشاهده نمایند.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر در نشست خبری به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار کرد: در حال حاضر در استان بوشهر 325 هزار بیمه شده اصلی، هشت کارگزاری و 16 شعبه اقماری تأمین اجتماعی وجود دارد.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/151714/مطالبات-650-میلیارد-تومانی-تامین-اجتماعی-بوشهر-از-کارفرمایان
بستن   چاپ