آریا بانو
صانعی: کمیته فنی برای انتخاب سرمربی فوتسال زنان عجله کند
سه شنبه 3 ارديبهشت 1398 - 12:59:44
آریا بانو - تهران- مدیر فنی پیشین تیم ملی فوتسال زنان ایران گفت: تصمیم گیرنده نهایی یک تیم سرمربی است و کمیته فنی فوتسال باید در انتخاب سرمربی جدید تیم ملی زنان عجله کند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، تیم ملی فوتسال زنان مدتی است که بدون سرمربی به تمرینات خود ادامه می دهد و اکنون باید در رقابت های تدارکاتی روسیه حضور یابد.
نبود سرمربی و سه بازیکن مطرح فوتسال در تیم ملی می تواند نقش تعیین کننده ای در برد و باخت فوتسالیست ها در این مسابقات داشته باشد.
اعضای تیم ملی فوتسال زنان اکنون در کنار علی رعدی مدیر کمیته فنی و زیور بابایی مربی به این رقابت ها می روند.
موضوعی که چندین ماه است حاشیه های فراوان آن در رسانه ها مطرح شده و هنوز کمیته فنی فوتسال در انتخاب سرمربی تصمیم قطعی نگرفته است. اما «علی صانعی» سرمربی و مدیر فنی اسبق تیم های ملی فوتسال مردان و زنان در این زمینه معتقد است که کمیته فنی فوتسال باید هرچه زودتر برای انتخاب سرمربی تصمیم بگیرد تا این تیم پیش از این با مشکل روبرو نشود.
وی با بیان اینکه فرد خاصی را برای سرمربیگری تیم ملی فوتسال زنان در نظر ندارم، افزود: با توجه به اینکه با این فدراسیون قطع همکاری کرده ام زیاد اخبار فوتسال را دنبال نمی کنم. اما اکنون که فوتسالیست ها به دنبال سرمربی هستند، افراد خوبی وجود دارند تا این جایگاه را بدست بیاورند.
صانعی ادامه داد: مدیران و مسوولان این امر باید تدبیری در این زمینه بیاندیشند و با بررسی تمامی جوانب فرد مناسبی که می تواند به پیشرفت فوتسالیست ها کمک کند، انتخاب کنند. در واقع نقش اصلی انتخاب سرمربی با کمیته فنی است و باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سرمربی پاسخگوی نتایج مسابقات فوتسالیست ها است و تصمیم نهایی را می گیرد، کمیته فنی باید زودتر برای انتخاب سرمربی اقدام کند و در این زمینه تعلل نورزد.
ورزشی**9128**2024

http://www.banounews.ir/fa/News/151962/صانعی--کمیته-فنی-برای-انتخاب-سرمربی-فوتسال-زنان-عجله-کند
بستن   چاپ