آریا بانو
سرمربی تیم تفنگ ایران: «خدمتی» موفقیت بزرگی کسب کرد
سه شنبه 3 ارديبهشت 1398 - 19:43:20
آریا بانو - تهران - سرمربی تیم تفنگ زنان ایران با بیان اینکه سطح فنی مرحله دوم جام جهانی تیراندازی در چین (انتخابی المپیک) بسیار بالا بود، گفت: «نجمه خدمتی» توانست یکی از 2 سهمیه موجود برای حضور در المپیک را کسب کند که این مساله نشان از اهمیت موفقیت وی دارد.

«الهام هاشمی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: تا پیش از جام جهانی جهانی، نمایندگان کشورهای اروپایی موفق به کسب سهمیه المپیک نشده بودند که این مساله موجب سخت شدن کار ما در چین شد. رقابت بسیار سخت و نفس گیر بود و این بر اهمیت و ارزش سهمیه ای که خدمتی کسب کرد، می افزاید.
مدیر تیم های ملی تفنگ ایران، ادامه داد: سه نفر اول مرحله فینال که مدال طلا و نقره و برنز جام جهانی را بدست آوردند در دو دوره قبلی انتخابی المپیک در کره جنوبی و هند سهمیه گرفته بودند. اگر در این مسابقات سه سهمیه توزیع می شد، «الهه احمدی» نیز مجوز حضور در المپیک 2020 توکیو را از آن خود می کرد.
هاشمی که سابقه هدایت تیم ملی سنگاپور را دارد، گفت: مسابقه بعدی ما در سه وضعیت زنان است و هرچند کار دشواری داریم، اما با امید و چشم اندازی روشن در کنار رقبای خود در خط آتش قرار می گیریم.
امروز مسابقات و فینال تفنگ بادی زنان در نخستین روز مرحله دوم مسابقات جام جهانی در پکن برگزار شد و خدمتی تیرانداز کشورمان پس از راهیابی به فینال با قرار گرفتن در جایگاه پنجم جهان، نخستین سهمیه المپیک 2020 توکیو را برای ورزش ایران به ارمغان آورد.
مسابقات تیراندازی جام جهانی چین و انتخابی المپیک 2020 با حضور 588 ورزشکار از 67 کشور جهان از سوم تا نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.
نجمه خدمتی نیز پس از کسب سهمیه المپیک، گفت: آرزویم کسب چندین مدال المپیک است و تلاش می کنم با ارائه عملکردی خوب، بهترین نتیجه را بگیرم.
وی با اشاره به تمرینات مستمر تیم برای حضور در جام جهانی، ادامه داد: از همه مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی و همه کسانی که برای رسیدن من به این نتیجه کمک کرده اند، صمیمانه قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی نیز در سه وضعیت کسب کنیم.
ورزشی **1828**3783**

http://www.banounews.ir/fa/News/152098/سرمربی-تیم-تفنگ-ایران--«خدمتی»-موفقیت-بزرگی-کسب-کرد
بستن   چاپ