آریا بانو
مدیر تیم های تفنگ: به کسب سهمیه المپیک «احمدی» امیدوار هستیم
چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398 - 18:23:20
آریا بانو - تهران - مدیر تیم های تفنگ ایران، گفت: به موفقیت «الهه احمدی» در تفنگ سه وضعیت زنان جام جهانی پکن و کسب سهمیه المپیک 2020 امید زیادی داریم.

«الهام هاشمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: از آنجا که «نجمه خدمتی» سهمیه المپیک تفنگ بادی را کسب کرد، حتی اگر در تفنگ خفیف یا سه وضعیت سهمیه دیگری به دست آورد، این سهمیه به نفر دیگری داده خواهد شد.
سرمربی تیم ملی تفنگ زنان خاطر نشان کرد: بنابراین در این وضعیت تنها شانس ما در تفنگ سه وضعیت زنان، احمدی خواهد بود.
وی ادامه داد: مسابقه سه وضعیت زنان در جام جهانی پکن، طی روزهای شنبه و یکشنبه (هفتم و هشتم اردیبهشت ماه) برگزار می شود و دلیل 2 مرحله بودن این رقابت ها تعداد زیاد شرکت کنندگان است. مسئولان می خواهند که رقابت ها در نهایت عدالت برگزار شود.
به گفته هاشمی، مسابقات روز نخست در 2 گروه و در شرایط آب و هوایی و محیطی یکسان انجام می شود و پس از آن برترین نفرات گروه اول و دوم یکشنبه در کنار هم رقابت می کنند.
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی سنگاپور، اضافه کرد: مطمئن هستیم تیراندازان نهایت تلاش خود را خواهند کرد، اما باید بدانیم رقابت های جام جهانی پکن در حضور برترین های جهان برگزار می شود. این درحالی است که بین تیراندازان ما با سایر رقبا، اختلاف جدی وجود دارد؛ زیرا آنان علاوه بر حضور در مسابقات بین المللی متعدد، روزانه حداقل بین 200 تا 250 فشنگ شلیک کرده اند در حالی که تمرینات ما بیشتر استقامتی است.
هاشمی گفت: فشنگ های اندکی در اختیار داشتیم که در زمان رکوردگیری یا مسابقه استفاده شد.
این مربی جوان، افزود: احمدی یکی از پرافتخارترین ورزشکاران کشور و تیراندازی است و ما همگی امیدواریم وی نیز سهمیه ای برای تیم کسب کند.
مرحله دوم جام جهانی تیراندازی و انتخابی المپیک از روز گذشته (سه شنبه) در شهر پکن آغاز شده است و نجمه خدمتی توانست نخستین سهمیه المپیک 2020 توکیو را برای کشورمان کسب کند.
ورزشی **1828**3783**

http://www.banounews.ir/fa/News/152393/مدیر-تیم-های-تفنگ--به-کسب-سهمیه-المپیک-«احمدی»-امیدوار-هستیم
بستن   چاپ