آریا بانو
حذف پلاستیک تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از سایت بازیافت
چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398 - 18:27:21
منطقه آزاد کیش
آریا بانو - دکتر مظفری دربازدید از سایت بازیافت جزیره کیش بر لزوم اجرای طرح های محیط زیستی برای حذف پلاستیک وتفکیک زباله ها درکیش تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر غلامحسین مظفری به همراه جمعی از معاونان ومدیران سازمان منطقه آزاد کیش چهارشنبه 4 اردیبهشت ازسایت بازیافت کیش دیدن کرد.
دراین بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه حذف پلاستیک و راه اندازی کمپین های محیط زیستی از جمله اقداماتی است که باید تلاش کنیم به عنوان کاری گروهی و ضربتی اجرایی شود گفت: جزیره کیش نیازمند همت جمعی برای فرهنگ سازی وکاهش تولید آلاینده ها است .
وی افزود: حذف پلاستیک، جداسازی زباله ها از مبداء و فرهنگ سازی برای توجه جدی شهروندان وگردشگران به حفظ پاکیزگی محیط ، بخشی از فعالیت هایی است که باید در دستور کار قرار گیرد و به صورت جدی با همکاری وهمراهی شهروندان وگردشگران پیاده سازی واجرایی شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید برلزوم فعال سازی شورای سیاستگذاری دراین حوزه اظهار داشت: تمامی طرح های مفید درحوزه حفظ محیط زیست و بازیافت زباله باید به این شورا ارائه شود و پس از بررسی های همه جانبه وارد مرحله اجرا شود.
دکتر مظفری گفت: فرهنگسازی وآموزش به شهروندان مرحله اول دربحث کاهش زباله ها وبازیافت است که تاکنون درجزیره کیش دراین زمینه اقدامات خوبی انجام شده است اما باید به شکل منسجم وهدفمند این اقدامات به صورت مستمر ادامه یابد.
تامین تجهیزات امحاء وبازیافت مانند زباله سوز از دیگر موارد مورد اشاره مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دراین بازدید بود.
گفتنی است دراین بازدید گزارشی از نحوه عملکرد سایت بازیافت جزیره به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ارائه شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/152397/حذف-پلاستیک-تاکید-مدیرعامل-سازمان-منطقه-آزاد-کیش-در-بازدید-از-سایت-بازیافت
بستن   چاپ