آریا بانو
نعمتی: شانگهای پلی برای موفقیت در رقابت های جهانی هلند است
جمعه 6 ارديبهشت 1398 - 12:08:18
آریا بانو - تهران - کماندار معلول عضو تیم ملی ریکرو ایران در حاشیه اردوی تدارکاتی ملی پوشان این رشته در گوانگجوی چین گفت: تا الان اردوی خوبی در گوانگجو برگزار شده است، امیدوارم من و سایرهم تیمی ها تا رقابت های جهانی هلند به اوج‌ آمادگی برسیم.

زهرا نعمتی، ملی پوش ریکرو کشورمان در خصوص اردوی آمادگی تیم ملی در گوانگجوی چین، اظهار داشت: مسابقات شانگهای برای مسابقات مهم تر مانند هلند که در آن کسب سهمیه را پیش رو داریم یک اردوی تدارکاتی محسوب می شود و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم.
به گزارش روز جمعه ایرنا، زهرا نعمتی کماندار معلول عضو تیم ملی ریکرو ایران تنها تیراندازی بود که در رقابت های المپیک 2016 ریو توانست سهمیه کسب کند. او همچنین در بازی های پارالمپیک 2016 ریو مدال طلا را از آن خود کرد.
صادق اشرفی، محمد صادق کبودانی، رضا شبانی، امین پیرعلی و تیم بانوان متشکل از زهرا نعمتی، پارمیدا قاسمی، شیوا شجاع مهر و نیلوفر علیپور، نفرات اعزامی ایران به اردو تدارکاتی چین هستند.
تیم ملی ریکرو زنان و مردان ایران اول اردیبهشت سال 98 تهران را به مقصد گوانگجو چین ترک کرد و به مدت 15 روز در کمپ تمرینی این شهر اردوی تدارکاتی برگزار می کند. ملی پوشان بعد از این اردو برای شرکت در نخستین مرحله جام جهانی تیراندازی با کمان راهی شانگهای خواهند شد.
این رقابت ها از 16 تا 22 اردیبهشت در چین برگزار می شود.
ورزشی**2052**1485

http://www.banounews.ir/fa/News/152729/نعمتی--شانگهای-پلی-برای-موفقیت-در-رقابت-های-جهانی-هلند-است
بستن   چاپ