آریا بانو
بی فرهنگی راننده سواری در پشت آمبولانس سوژه رسانه‌ها شد!
يکشنبه 8 ارديبهشت 1398 - 16:14:38
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

٦١٢
٠
آخرین خبر / یکی از اقدامات خطرناکی که برخی از رانندگان انجام می‌دهند و در واقع نوعی بی فرهنگی قلمداد می شود تعقیب خودروی آمبولانس در جاده یا خیابان است. شاید شما نیز دیده باشید که این رانندگان به محض رسیدن و عبور آمبولانس ناگهان خودروی خود را در پشت خودروی آمبولانس به حرکت درآورده و تلاش می‌کنند تا با قرار گرفتن در پشت آمبولانس مسیر پرترافیک را سریعتر طی کنند.
این در حالی است که در بیشتر کشورهای دارای فرهنگ رانندگی درست، رانندگان به محض شنیدن صدای آژیر آمبولانس در کمترین زمان ممکن خودروی خود را به حاشیه جاده یا اتوبان منحرف و راه را برای عبور مطمئن و ایمن آمبولانس باز می‌کنند و سپس با همان وضعیت قبل به رانندگی ادامه می‌دهند. این رانندگان خاطی و رانندگان منظبط در هر کشوری ممکن است وجود داشته باشند اما مطمئناً تعداد آنها است که تمایز در فرهنگ رانندگی را ایجاد می‌کند.
مانند یک راننده خاطی انگلیسی که اقدام خطرناک او در تعقیب خودوری آمبولانس در یکی از جاده های این کشور موجب پیاده شدن تیم پزشکی آمبولانس در وسط اتوبان و تذکر به او شد. در ویدئویی که توسط دوربین داش کم یکی از خودورهای عبوری تهیه شده است راننده خاطی یک خودروی سواری را که تلاش می کند با حرکت نزدیک به خودروی آمبولانس از ترافیک فرار کند نشان می دهد. در حالی که رانندگان به حاشیه جاده حرکت کرده تا راه برای عبور ایمن آمبولانس باز کنند این راننده با حرکت خطرناک خود جان مریض بدحال در حال انتقال به بیمارستان را به خطر می اندازد.
سرانجام تیم پزشکی داخل آمبولانس تصمیم می گیرند با توقف آمبولانس در داخل جاده از آن پیاده شده و این راننده را از ادامه این حرکت خطرناک بازدارند. "مایکل ویلر" این ویدئو که این ویدئو را با دوربین داش کم خودروی خود تهیه کرده بود آن را با کپشن در فیسبوک به اشتراک گذاشت. او در این کپشن نوشت : " این راننده احمق با عمل خودخواهانه و احمقانه خود جان یک بیمار در داخل آمبولانس را با خطر روبرو کرد. در حالی که راننده آمبولانس با بصدا در آوردن صدای آژیر بر روی باز کردن جاده و رساندن بیمار به بیمارستان تمرکز کرده بود راننده این خودروی نیسان مشکی رنگ با رعایت نکردن فاصله طولی و حرکت نزدیک در پشت آمبولانس نزدیک بود تصادفی دیگر را رقم بزند."

http://www.banounews.ir/fa/News/153337/بی-فرهنگی-راننده-سواری-در-پشت-آمبولانس-سوژه-رسانه‌ها-شد!
بستن   چاپ