آریا بانو
شکست دختران فوتبال ایران برابر کره جنوبی
يکشنبه 8 ارديبهشت 1398 - 16:16:00
آریا بانو - تهران- تیم فوتبال زیر 19 سال دختران ایران در دومین دیدار خود در چارچوب رقابت های قهرمانی آسیا برابر کره جنوبی 2 بر صفر شکست خورد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، تیم ایران که در دیدار نخست خود برابر ویتنام به تساوی رسیده بود، در دومین دیدار از ساعت 13:30 دقیقه به وقت ایران به مصاف کره جنوبی رفت و با نتیجه 2 بر صفر این بازی را واگذار کرد.
بازی در دقایق اولیه با حضور ایران در زمین حریف آغاز و حتی یک فرصت گلزنی هم برای تیم ایران محیا شد که ملی پوشان به خوبی از آن استفاده نکردند. اما بازی تهاجمی کره ای ها در زمین ایران سبب شد تا چشم بادامی ها در دقیقه 26 با وجود دفاع خوب دختران ایران به گل برسند.
کره ای ها در تمام دقایق نیمه نخست به رغم بارانی بودن هوا بر توپ و میدان مسلط بودند تا حریف با برتری یک گل به رختکن برود.
در نیمه دوم بازیکنان به دلیل پرآب بودن زمین کنترل بازی را از دست می دادند تا دفاع تیم ایران به سختی مقابل حریف مقاوت کند.
البته شاگردان «کتایون خسرویار» سرمربی تیم ایران در نیمه دوم فرصت هایی برای گلزنی داشتند که در باز کردن دروازه تیم کره موفق نبودند.
سرانجام در دقیقه 84 کره جنوبی از غفلت مدافعان ایران استفاده کرد و گل دوم خود را به تور دروازه «مهدیه محمودی نیا» گلر ایران چسباند.
کره جنوبی در نخستین دیدار خود با نتیجه 9 بر صفر لبنان را شکست داده بود.
ترکیب تیم ایران:
مهدیه محمودی نیا (دروازه بان)، غزاله بنی طالبی (هانیه خداپرستی)، ملیکا محمدی، زهرا خدابخشی (کاپیتان)، ویدا رعیت پرور، ثنا صادقی، نگین زندی، کیمیا رعیت پرور(رقیه جلال نسب)، فاطمه شبان، فاطمه مخدومی(زهرا معصومی) و گلنوش خسروی .
تیم ملی دختران زیر 19 سال 10 اردیبهشت ماه به مصاف لبنان خواهد رفت.
این رقابت ها از 6 تا 10 اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام برگزار می شود.
ورزشی**9128**9129

http://www.banounews.ir/fa/News/153351/شکست-دختران-فوتبال-ایران-برابر-کره-جنوبی
بستن   چاپ