آریا بانو
تصادف وحشتناک دو زن در وسط بزرگراه!
دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 - 12:11:50
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

٢٨٨
٠
نمناک / روزانه انسان های زیادی در طی اتفاقات مختلفی جان خود را از دست می دهند و یا دچار آسیب هایی می شوند که ممکن است آنها را به شدت تحت تاثیر قرار دهد! با این حال در میان این اتفاقات، بیشترین میزان مرگ و میر توسط وسیله ای به نام " اتومبیل " رخ می دهد و این بدین معنا نیست که اتومبیل ها به خودی خود کشنده هستند!
متاسفانه برخی از رانندگان هستند که علیرغم اطلاع از قوانین رانندگی، به هیچ وجه آنها را رعایت نمی کنند و قوانین رانندگی را تنها یک نوشته ای ساده در کتاب می دانند و تنها برای دریافت گواهی نامه رانندگی آنرا نطالعه می کنند و در ذهن خود این گونه می پندارند که حق با آنها است و می توانند به هر شیوه ای که علاقه دارند، رانندگی نمایند!
با این حال این گونه است که سوانح جاده ای رخ می دهد و انسان های زیادی جان خود را از دست می دهند و روزانه می توان شاهد خبرهای متنوعی شد که بسیار دلخراش هستند و تنها علت آن نیز عدم رعایت قوانین رانندگی می باشد. جزئیات بیشتر را در ادامه می خوانید
روز گذشته در بزرگراه D-100 منطقه باغچه لی اولر کشور ترکیه، تصادف تلخی رخ داد که ویدیو آن توانست به شدت دیده شود. از قرار معلوم همانگونه که مشاهده می کنید، اتومبیل دو زن دچار مشکل فنی شده بود، از اتومبیل خود در وسط بزرگراه بدون رعایت نکات ایمنی خارج شدند و دقیقا در پشت اتومبیل ایستادند.
در همین حین، بصورت ناگهانی اتومبیل دیگری به آنها نزدیک می شود و بشدت با این دو زن برخورد می کند و همان گونه که در ویدیو ذیل مشاهده می کنید، راننده بعد از این اتفاق سعی بر نجات این دو زن می کند و سپس این دو زن فورا به بیمارستان منتقل شدند و طبق گزارشات انجام شده، راننده دستگیر شده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/153562/تصادف-وحشتناک-دو-زن-در-وسط-بزرگراه!
بستن   چاپ