آریا بانو
جذب 200 هزار حامی برای ایتام در جشن رمضان/ایجاد مراکز نیکوکاری جدید با کمک اصناف
دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 - 12:16:59
آریا بانو - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از جذب 200 هزار نفر حامی برای ایتام در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا عسگریان در نشست خبری خود که امروز درباره جشن رمضان و ارائه عملکرد کمیته امداد در کمک به هموطنان سیل زده برگزار شد، با بیان اینکه پس از جشن نیکوکاری خود را برای جشن رمضان آماده می‌کردیم که سیل آمد و درگیر شدیم گفت: کمیته امداد 5 برنامه مشخص برای جشن رمضان دارد. اولین برنامه که روی آن متمرکز هستیم، مردمی کردن خیر و احسان در سطح کشور توسط مراکز نیکوکاری است. در حال حاضر 1850 مرکز نیکوکاری وجود دارد که در محله‌ها تشکیل می‌شوند و مبنای آنها مساجد است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه از منابعی که برای سیل زدگان جمع آوری شده حدود 41 درصد آن توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شد و امیدواریم زمانی امداد فقط پشتیبانی کند، خاطرنشان کرد: قصد داریم امسال در این ایام از نظر ساختاری حرکت کنیم تا حداقل تا مهرماه 3000مرکز نیکوکاری دیگر ایجاد کنیم. همچنین مقرر شده 300 حوزه علمیه مرکز نیکوکاری ایجاد کنند.
وی با اشاره به مراکز نیکوکاری اصناف گفت: در برخی بازارها اصناف مرکز نیکوکاری راه اندازی کرده‌اند. در حال حاضر در تلاشیم تا انتهای سال حداقل در هر استان دو مرکز نیکوکاری اصناف داشته باشیم چرا که اصناف در شرایط مختلف بسیار خوب عمل می‌کنند.
عسگریان با اشاره به اینکه کمیته امداد با مراکز نیکوکاری کار هم افزایی انجام می‌دهد، افزود: در ماه رمضان 200 هزار نفر حامی برای ایتام جذب خواهیم کرد.
ادامه دارد

http://www.banounews.ir/fa/News/153579/جذب-200-هزار-حامی-برای-ایتام-در-جشن-رمضان-ایجاد-مراکز-نیکوکاری-جدید-با-کمک-اصناف
بستن   چاپ