آریا بانو
مدیرعامل سایپا: در ورزش زنان حضور پررنگ تری خواهیم داشت
دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 - 18:46:14
آریا بانو - تهران- مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا گفت: با توجه به اهمیت سلامت و ورزش در بین زنان، در نظر داریم با حضور پررنگ در این حوزه، در مسیر توسعه ورزش این قشر از آحاد جامعه گام برداریم.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «مصطفی مدبر» اظهار داشت: زنان به عنوان نیمی از پیکره جامعه و مسئول تربیت کودکان، برای حفظ نشاط، شادابی و سلامتی، به ورزش نیازمند هستند. کما اینکه این فعالیت های ورزشی می تواند با تلاش ورزشکاران و حمایت های باشگاه ها به کسب نتایج مناسب و قهرمانی های بانوان در رقابت های برون مرزی منجر شود.
وی ادامه داد: از سوی دیگر، قطعا فعالیت های ورزشی برای حفظ سلامت انسان امری لازم و ضروری است که زنان نیز از این امر مستثنی نیستند و سلامت زنان نیز با ورزش کردن تأمین می‌ شود. از این رو باشگاه سایپا قصد دارد با حضور دوباره در عرصه ورزش زنان، سهم خود را در مسیر توسعه و استعدادیابی در این حوزه ایفا کند.
مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا افزود: باشگاه ‌ها باید در بخش استعدادیابی، اهمیت دادن به تیم‌های پایه و در نهایت تیمداری در بخش زنان فعال‌ تر از گذشته ظاهر شوند تا ورزش زنان در مسیر رشد قرار گیرد. از این رو این باشگاه با برگزاری دوره آموزشی رشته های فوتسال و والیبال زنان در رده های سنی 8 تا 14 سال فعالیت خود را آغاز کرده است تا در این حوزه نیز به مسئولیت های اجتماعی خود پایبند باشد.
ورزشی**9128**9129

http://www.banounews.ir/fa/News/153706/مدیرعامل-سایپا--در-ورزش-زنان-حضور-پررنگ-تری-خواهیم-داشت
بستن   چاپ