آریا بانو
طنز/ شاهکار؛ این سکته همزمان شماست!
سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 - 09:31:44
آریا بانو -
طنز/ شاهکار؛ این سکته همزمان شماست!
١٩
٠
خراسان / سه‌شنبه‌ای دیگر را در حالی آغاز می‌کنیم که جشنواره جهانی فجر به پایان رسید و البته حرف و حدیث‌ها درباره آن تا حدودی ادامه دارد. مثلا این‌که بعضی به خلوت بودن جشنواره انتقاد کردند که آقای میرکریمی در پاسخ گفت فاصله بین سئانس ها را زیاد کرده بودیم و به همین دلیل خلوت به نظر رسیده است. ما می‌گوییم اگر احتمالا توی سالن هم کسی را ندیدید به این دلیل بوده که آن لحظه که شما رفتی توی سالن، تماشاگران عزیز رفته بودند سرویس بهداشتی یا رفته بودند پاپ کرن بخرند. همچنین آقای میرکریمی در جایی دیگر گفت: «امسال 10 گردشگر سینمایی داشتیم». یعنی چی؟ یعنی 10 نفر آمده‌اند ایران که فیلم‌های ما مثلا تگزاس 2 را توی سینما ببینند؟ خب نه منظورشان این است که 10 نفر با هزینه‌های خودشان بلند شده‌‌اند آمده‌اند در این جشنواره شرکت کرده‌اند و این برای ما ارزآوری داشته. به نظرم خوب است با همین فرمان جلو برویم، جشنواره‌های میلیاردی بیشتری برگزار کنیم تا گردشگران سینمایی بیشتری بیایند و به قطب صنعت گردشگری سینمایی تبدیل شویم!
در حاشیه جشنواره فجر یک اتفاق جالب هم افتاد و آن بلیت‌های 15 هزار تومانی برای سلفی با هنرمندان بود. یعنی یک سری از صبح می‌رفتند در محل جشنواره حاضر می‌شدند تا با هنرمندان محبوب‌شان سلفی بگیرند. مثلا این وسط ممکن بود یک نفر اندازه 14500 تومان سلفی بگیرد و بعد اندازه 500 تومان ته بلیتش بماند و مجبور باشد با یک هنرمند سیاهی لشکر سلفی بیندازد. اما به نظر ما این‌ها که باهاشان سلفی می‌اندازند بازیگر نیستند، بازیگر واقعی آن سه متهم مالی بودند که همزمان با هم سکته کردند. باید به این سه نفر بگوییم، هنرمند شمایید، شاهکار این سکته همزمان شماست!
و بشنوید از نتایج یک نظرسنجی که نشان می‌دهد خانم‌های ایرانی حدود 131 دقیقه و مردها حدود 95 دقیقه در روز تلویزیون تماشا می‌کنند. خب می‌دانیم که خانم‌ها معمولا به فیلم و سریال علاقه‌مندتر هستند اما مردها به نظرتان با آن 90 دقیقه چه کار می‌کنند؟ مشخص است دیگر، روزهایی که فوتبال دارد فوتبال تماشا می‌کنند تازه اگر همان لحظه خانم‌ها تصمیم نگیرند جلوی تلویزیون را جاروبرقی بکشند. البته روزهایی هم که فوتبال ندارد کافی است کنترل کمی ازشان دورتر باشد تا به همان حالت لم دادن، همین‌جور تمام 95 دقیقه را به تلویزیون زل بزنند و پیام بازرگانی تماشا کنند. حالا بماند که یکی از برنامه‌های مورد علاقه آقایان هم دیگر پخش نمی‌شود.
نویسنده : محمدعلی محمدپور | طنزپرداز

http://www.banounews.ir/fa/News/153792/طنز--شاهکار؛-این-سکته-همزمان-شماست!
بستن   چاپ