آریا بانو
ملی پوش وزنه برداری زنان:
انگیزه فوق العاده ای برای کسب سکو در رقابت های آسیایی دارم
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398 - 09:32:53
آریا بانو - تهران- عضو تیم ملی وزنه برداری زنان ایران گفت: تجربه حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا انگیزه فوق العاده ای به من داد تا یکی از سکوهای قهرمانی را در رقابت های بعدی کسب کنم.

به گزارش ایرنا، «پریسا جهان فکریان» یکی از وزنه بردارانی زن ایرانی است که برای نخستین بار از سوی کشورمان به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شد.
او در این دوره از رقابت ها در گروه A دسته 78 کیلوگرم حضور یافت و امیدوار است در دوره بعد بتواند یکی از سه مدال این رقابت ها را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.
این ملی پوش با رکوردهای 82 کیلوگرم در حرکت یکضرب، 103 کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع 185 کیلوگرم در رده نهم آسیا قرار گرفت.
عضو تیم ملی وزنه برداری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه تجربه خوبی را در این رقابت ها در کنار بهترین های دنیا بدست آوردم، ادامه داد: در گروهم قهرمان های المپیک حضور داشتند و ورزشکاران چین و چین تایپه برترین های این گروه محسوب می شدند. اینکه هر روز در این رقابت ها در کنار آنها وزنه می زدم، یک تجربه جدید بود و قطعا منجر به موفقیت های بعدی خواهد شد.
جهان فکریان گفت: شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا انگیزه فوق العاده ای به من داد تا در سالهای آینده یکی از سکوهای قهرمانی را از آن خود کنم.
مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای سوم تا دهم اردیبهشت به میزبانی نینگبو چین برگزار شد.
زنان وزنه بردار در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا موفق شدند در میان 19 تیم حاضر به جایگاه نهم برسند. این رقابت ها نخستین تجربه تیم ملی وزنه برداری زنان کشورمان محسوب می شود.
ورزشی**9128**9129

http://www.banounews.ir/fa/News/154408/انگیزه-فوق-العاده-ای-برای-کسب-سکو-در-رقابت-های-آسیایی-دارم
بستن   چاپ