آریا بانو
ضبط «برادرجان» ادامه دارد/80 درصد تصویربرداری سریال به انجام رسید
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398 - 13:28:42
آریا بانو -
سریال «برادرجان» به کارگردانی محمدرضا آهنج این روزها برای پخش در ماه رمضان از شبکه سه سیما آماده می شود.
به گزارش مهر، روز گذشته 11 اردیبهشت بخش هایی از سریال «برادرجان» به کارگردانی محمدرضا آهنج در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران در شهرک آزادگان تصویربرداری شد.
این سکانس ها به قسمت نهم سریال مربوط می شد و بازیگرانی چون حسام منظور، کامران تفتی، سعید چنگیزیان، ندا جبرائیلی، سجاد افشاریان و جلیل فرجاد از جمله کسانی بودند که روز گذشته در لوکیشن تصویربرداری سریال حضور داشتند.
محمدرضا آهنج با اشاره به جزئیاتی درباره تصویربرداری و لوکیشن این سریال بیان کرد: اساس این سریال مربوط به شخصیت هایی است که در همین میدان تره بار کار می کنند و اینجا از لوکیشن های اصلی ماست و همچنین خانه های این افراد را هم می بینیم.
وی ادامه داد: ما به فراخور هر شخصیت لوکیشن های متعددی می بینیم و حتی یکی از شخصیت ها دور از شهر زندگی می کند.
آهنج درباره ادامه تصویربرداری گفت: تاکنون 80 درصد از تصویربرداری سریال انجام شده است و فکر می کنم حدود 20 روز دیگر کار داشته باشیم که تا اواسط ماه رمضان کارمان طول خواهد کشید.
سریال «برادرجان» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی سعید نعمت الله برای پخش از شبکه سه در ایام ماه مبارک رمضان آماده می شود.
این سریال بازیگران زیادی دارد که از جمله آنها علی نصیریان است. همچنین از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به حسن پورشیرازی، لعیا زنگنه، حسام منظور، افرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، ندا جبرئیلی، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، آرش فلاحت پیشه، محبوبه صادقی، علی آهنج و جلیل فرجاد اشاره کرد.
همچنین سالار عقیلی موسیقی تیتراژ پایانی سریال «برادرجان» را با ترانه‌ای از حسین غیاثی خواند.
در خلاصه داستان سریال «برادر جان» آمده است: برادری برابری جان فشانی سه برادر که زبان‌زد است و خدا و خلق از آن‌ها در آسایش، به ناگه دچار حادثه‌ای می شود که نامش حق الناس است.


http://www.banounews.ir/fa/News/154454/ضبط-«برادرجان»-ادامه-دارد-80-درصد-تصویربرداری-سریال-به-انجام-رسید
بستن   چاپ