آریا بانو
عضو تیم ملی وزنه برداری زنان:
مسیر افتخار آفرینی را یکی پس از دیگری طی می کنیم
جمعه 13 ارديبهشت 1398 - 17:29:03
آریا بانو - تهران- عضو تیم ملی وزنه برداری زنان گفت: تجربه عالی از نخستین حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا به ما کمک کرد تا از این پس، مسیر افتخارآفرینی را یکی پس از دیگری طی کنیم.

به گزارش ایرنا، رقابت های وزنه برداری قهرمانی سال 2019 آسیا به عنوان یکی از مراحل گزینشی بازی های المپیک 2020 توکیو روزهای سوم تا هشتم اردیبهشت در شهر نینگبو چین برگزار شد.
«الهام حسینی» ملی پوش وزنه برداری ایران در دسته 71 کیلوگرم در یک ضرب 78 کیلوگرم، دوضرب 98 کیلوگرم و در مجموع 176 کیلوگرم را ثبت کرد و در مجموع در جایگاه ششم آسیا قرار گرفت.
وی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تلاش بسیاری برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم و این تجربه عالی از نخستین حضور در این رقابت ها به ما وزنه برداران کمک کرد تا از این پس، مسیر افتخارآفرینی را یکی پس از دیگری طی کنیم.
نماینده دسته 71 کیلوگرم با بیان اینکه سطح مسابقات بسیار بالا بود، گفت: عرصه رقابت در این مسابقات بسیار حرفه ای بود و در این دسته ورزشکاران چین و کره شمالی برترین های وزنه برداری جهان هستند که وزنه زدن در کنار آنان بسیار عالی بود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا به کسب مدال در آینده خوشبین است؟ گفت: با تلاش و تمرین زیاد به سکوهای قهرمانی نزدیک می شویم و مدال کسب می کنیم، به ویژه آنکه حضور در این مسابقات در کسب موفقیت های بعدی بسیار مفید و تاثیرگذار است.
زنان وزنه بردار در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا موفق شدند در میان 19 تیم حاضر به جایگاه نهم برسند. این رقابت ها نخستین تجربه تیم ملی وزنه بر داری زنان کشورمان محسوب می شود.
ورزشی**9128**1067**

http://www.banounews.ir/fa/News/154674/مسیر-افتخار-آفرینی-را-یکی-پس-از-دیگری-طی-می-کنیم
بستن   چاپ