آریا بانو
مادر حميد صفت از مرگ مرموز همسرش در بيمارستان گفت / قصور پزشکي شده پسرم قاتل
دوشنبه 6 شهريور 1396 - 6:57:32 PM
زنان خبر
بانو نيوز - حميد صفت در حالي در برابر اتهام قتل شوهر مادرش قرار دارد که وکيل پرونده به دنبال مطرح کردن موضوع قصور پزشکي بر اساس گفته هاي مادر حميد صفت است.
حميد صفت، خواننده رپ و مطرح کشور در 24 مردادماه امسال در يک سناريوي ناخواسته با ناپدري خود در محله شيخ بهايي تهران درگير شد و روز شنبه مورخ 28 مرداد ماه هوشنگ، ناپدري حميد صفت در بيمارستان جان باخت.

با حضور ماموران در بيمارستان و انجام تحقيقات اوليه مشخص شد هوشنگ 66 ساله شوهر مادر حميد صفت به علت اصابت جسم سخت به ناحيه سر و شکستگي جمجمه جان باخته است.
با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع مرگ مشکوک و به دستور بازپرس سجاد منافي آذر از شعبه سوم دادسراي ناحيه 27 تهران، پرونده در اختيار اداره دهم قرار گرفت.

حميدصفت خودش به کلانتري رفت و …
حميد صفت، خواننده رپ کشورمان ساعاتي بعد خود را به کلانتري 145 معرفي کرد. با انجام هماهنگي قضايي حميد صفت به اداره دهم پليس آگاهي تهران منتقل شد و در بازجويي ها منکر هرگونه درگيري با مقتول و ضرب و جرح وي شد.
حميد صفت در اعترافاتش مدعي شد: سه شنبه هفته گذشته زماني که وارد خانه مادرم در خيابان شيخ بهايي شدم متوجه شدم که مادرم با همسرش درگير شد و من فقط مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و نمي دانم چه کسي او را به قتل رسانده است.
در ادامه در روز شنبه مرکز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام کرد که حميد صفت در ساعت 20:15 روز جاري به ارتکاب جنايت و قتل همسر مادرش با انگيزه حمايت از مادر خود اعتراف کرد.


http://www.banounews.ir/fa/News/15512/مادر-حميد-صفت-از-مرگ-مرموز-همسرش-در-بيمارستان-گفت---قصور-پزشکي-شده-پسرم-قاتل
بستن   چاپ