آریا بانو
مسابقات بسکتبال سه در سه دختران آسیا؛
مربی تیم بسکتبال دانشجویان: هیچ اطلاعاتی از روند مسابقات نداریم
يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 - 20:49:52
آریا بانو - تهران- مربی تیم بسکتبال سه نفره دانشجویان، که تیمش بامداد فردا (دوشنبه ) تهران را به مقصد چین تایپه ترک می کند، اظهار داشت: سایت این رقابت ها تاکنون اسامی کشورهای شرکت کننده و برنامه این رقابت ها را منتشر نکرده و ما کمترین شناختی از حریفان نداریم .

زهره خالقی روز یکشنبه در آستانه اعزام تیم دختران دانشگاه آزاد به پنجمین دوره رقابت های بسکتبال دانشجویان آسیا، با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: دلیل اینکه سایت این رقابت ها از اعلام تیم های شرکت کننده خودداری می کند را نمی دانم، اما امیدوارم با توجه به اینکه سه تن از چهار بسکتبالیست اعزامی به این رقابت ها ملی پوش هستند، بازی های خوبی را در برابر حریفان به نمایش بگذاریم.
وی با یادآوری اینکه بسکتبال زنان آسیا همیشه جزء بهترین های جهان بوده و هست، اضافه کرد: این دومین دوره حضور ایران در این رقابت ها است. سال گذشته تیم دختران برای نخستین بار در این رقابت ها حضور یافت و البته نتوانست عنوانی کسب کند.
خالقی خاطر نشان کرد: خوشبختانه بسکتبال زنان ایران طی یک تا دو سال اخیر به دلیل حضور در میادین بین المللی تجربیاتی کسب کرده و سطح فنی بسکتبال زنان با حضور در چنین میادینی قطعا ارتقا خواهد یافت.
این ملی پوش سابق ایران در خصوص روند آماده سازی بسکتبالیست های اعزامی نیز گفت: در چند ماه گذشته اردوی تیم های ملی بزرگسالان و جوانان در حال برگزاری بود و تشکیل تیم دانشجویی به دلیل همزمانی این اردوها میسر نبود، بنابراین فقط دو هفته اردوی پیوسته به منظور مرور تاکتیک ها و هماهنگی بیشتر برگزار شد و با این آمادگی تیم می تواند نتایج خوبی کسب کند.
تیم بسکتبال 3نفره دختران دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی فردا ابتدا راهی امارات می شود و پس از یک توقف چند ساعته به چین تایپه سفر خواهد کرد. رقابت های بسکتبال سه نفره دختران آسیا، از 16 تا 22 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر «کین من» چین تایپه برگزار می شود.
تیم دانشگاه آزاد با ترکیب کیمیا یزدیان طهرانی، شیدا شجاعی، سمیه ثابت زاده و سمانه ثابت زاده به این رقابت ها اعزام می شود و زهره خالقی و گیتی متین به عنوان مربی و سرپرست ایت تیم را همراهی می کنند.
تیم های برتر این مسابقات جواز حضور در رقابت های لیگ جهانی بسکتبال سه در سه دانشجویان جهان را به دست خواهند آورد.
ورززشی **1828**9129

http://www.banounews.ir/fa/News/155313/مربی-تیم-بسکتبال-دانشجویان--هیچ-اطلاعاتی-از-روند-مسابقات-نداریم
بستن   چاپ