آریا بانو
قوانین و محدودیت های بارداری در خانواده سلطنتی
دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 - 20:38:54
آریا بانو -
قوانین و محدودیت های بارداری در خانواده سلطنتی 9
k ٤.٢
٣
زیبامون / مگان مارکل و پرنس هری 5 ماه بعد از ازدواجشون اعلام کردند که در انتظار اولین فرزند خودشون هستند و خبر بارداری مگان مارکل سر و صداری زیادی در همه جای دنیا داشت! با این حساب نوزاد جدید خانواده سلطنتی باید در بهار سال 2019 به دنیا بیاید. در ادامه اطلاعات جالبی رو در رابطه با بارداری، زایمان و ... مگان مارکل کسب کنید!
خبر بارداری مگان مارکل برای اولین بار در در تاریخ 15 اکتبر 2018 اعلام شد و اینگونه بیان کردند که دوک و دوشز (مگان و هری) در بهار 2019 منتظر اولین فرزند خود هستند. این خبر با شایعات زیادی مواجه شد اما با تغییرات ظاهری که در مگان مارکل ایجاد شده بود، صحت این خبر ازطرف سایر افراد هم تایید شد!
بارداری مگان مارکل و جزییات مربوط به اون حالا یکی از جذاب ترین موضوعاتی هست که بسیاری از رسانه ها و مجلات معروف در دنیا به آن پرداخته اند و اون رو دنبال میکنند. شاید براتون جالب باشه که بدونید بارداری در خانواده سلطنتی دارای قوانین، محدودیت ها و پروتکل های مخصوصی هست که در ادامه به برخی از ان ها اشاره خواهیم کرد.
قوانین و محدویت های مربوط به بارداری در خانواده سلطنتی
1. در خانواده سلطنتی نباید جنسیت نوزاد تا قبل از به دنیا آمدن او اعلام شود و این موضوع در خانواده های سلطنتی ممنوع است.
2. وسایل مورد نیاز نوزاد جدید خانواده سلطنتی نباید به صورت هدیه از اطرافیان دریافت شود. این قانون نه تنها برای مگان مارکل صدق میکند بلکه برای کیت میدلتون و پرنسس دیانا نیز وجود داشته است.
3. ممنوعیت رانندگی یکی دیگر از محدویت هایی هست که باید عروس های خانواده سلطنتی و مگان مارکل به آن توجه داشته باشند.
4. عروس ها در خانواده سلطنتی نباید از حال بد خود در دوران بارداری با اطرافیان و رسانه ها صحبت کنند و ناراحتی خودشون رو در انظار عمومی نشان دهند. علاوه بر این نباید از فرآیند درمان و مراقبت خودشون در دوران بارداری صحبتی با رسانه ها و دیگران داشته باشند و اخبار مربوط به این دوران فقط از طریق سخنگوی مطبوعاتی سلطنتی اعلام میشه.
5. مگان مارکل در زمان بادرای نباید در مکان های عمومی به خوردن و آشامیدن بپردازد. یعنی باید ویار بارداری او پنهان بماند تا شایعاتی در رابطه با جنسیت نوزاد ایجاد نشود.
6. محدودیت دیگری که در رابطه با باردای مگان مارکل و پرنس هری وجود داره این هست که این دو نباید از فروشگاه های معروف لندن و دیگر کشورهای اروپایی لباس نوزادی خریداری کنند تا جنسیت نوزاد مشخص نشود.
7. زنان باردار خانواده سلطنتی باید از لباس های آزاد و رها در دوران بارداری استفاده کنند تا اندازه شکم مشخص نباشه. علاوه بر این مگان مارکل و سایر اعضای خانواده سلطنتی نباید در دوران بارداری کفش راحتی بپوشند و در تمام طول بارداری خود باید لباس رسمی بپوشند و انگشت پاهایشان مشخص نباشد.
8. تولد نوزاد جدید خانواده سلطنتی اول باید به ملکه اطلاع داده شود و سپس توسط رسانه ها اعلام شود.
9. استراحت در دوران بادرای نباید بیشتر از 150 روز باشه و در این طول این مدت مگان مارکل نباید از دید رسانه ها دور بماند تا شایعاتی در رابطه با سلامت مادر و نوزاد ایجاد نشود.
10. بانوان باردار خانواده سلطنتی باید تا زمان متولد شدن نوزاد در تمام مراسم های سلطنتی حضور داشته باشند اما بعد از تولد نوزاد تا 5 ماه اجازه دارند که در هیچ مراسمی حضور نداشته باشند.

http://www.banounews.ir/fa/News/155592/قوانین-و-محدودیت-های-بارداری-در-خانواده-سلطنتی
بستن   چاپ