آریا بانو
امیرحسین میراسماعیلی روزنامه‌نگار هتاک به امام رضا (ع) کیست؟!!
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 12:30:24 PM
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - امیرحسین میراسماعیلی با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که نویسنده برنامه سالی‌تاک شبکه من و تو بوده است.

امیر حسین میراسماعیلی روزنامه نگاری که با هتاکی به ساحت مقدس امام رضا (ع) خبر ساز شده بود در حال حاضر ایران را ترک کرده و در ترکیه به سر می‌ برد. او با انتشار استوری اعلام کرده که نویسنده برنامه سالی تاک شبکه من و تو بوده است و در سری جدید این برنامه نیز همکاری خواهد کرد.استوری امیر حسین میراسماعیلی روزنامه‌ نگار هتاک به امام رضا را می توانید مشاهده کنید .
روزنامه‌ نگار هتاک به امام رضا نویسنده سالی تاک
امیرحسین میراسماعیلی روزنامه‌نگار هتاک روزنامه جهان صنعت با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود اعلام کرد که تا به حال نویسنده سه فصل از برنامه سالی‌تاک شبکه من و تو بوده و قرار است در فصل جدید هم به همکاری خود با این برنامه ادامه دهد.
امیرحسین میراسماعیلی در من و تو
توهین روزنامه نگار به ساحت امام رضا(ع)
این روزنامه‌نگار هتاک سال گذشته با انتشار پستی در توییتر به ساحت مقدس امام رضا(ع) امام هشتم شیعیان اهانت کرده و پیش از آن هم به دلیل انتشار مطالبی مشابه، خبرساز شده بود. او پس از انتشار مطالب توهین‌آمیز خود بازداشت شد و سه ماه پس از بازداشت به 10 سال حبس، دو سال محرومیت از فعالیت در رسانه‌ها و فضای مجازی، دو سال ممنوعیت خروج از کشور و جزای نقدی شش میلیارد ریال محکوم شد. دادگاه تجدیدنظر او روز چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 برگزار خواهد شد.
گفتنی است؛ میراسماعیلی در حال حاضر ایران را ترک کرده و در ترکیه به سر می‌برد.
در ادامه‌ می‌توانید استوری ایسنتاگرام این روزنامه‌نگار هتاک را ببینید:
استوری امیرحسین میراسماعیلی
باشگاه خبرنگاران جوان

http://www.banounews.ir/fa/News/155791/امیرحسین-میراسماعیلی-روزنامه‌نگار-هتاک-به-امام-رضا-(ع)-کیست؟!!
بستن   چاپ