آریا بانو
بهترین ساعات برای ورزش کردن در ماه رمضان
چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 - 11:39:31
آریا بانو -
بهترین ساعات برای ورزش کردن در ماه رمضان
٢١
٠
آنا / یک متخصص تغذیه گفت: بهترین زمان برای ورزش کردن در ماه رمضان دو ساعت بعد از افطار و یک ساعت قبل از سحر است.
حمید غفاری درباره بهترین زمان ورزش کردن در ماه مبارک رمضان با بیان اینکه ورزش در این ماه موجب تقویت بدن و تسکین عضلات بدن خواهد شد، اظهار کرد: همواره با شروع ماه مبارک رمضان برخی از افرادی که قبل از شروع ماه رمضان به‌طور منظم فعالیت ورزشی داشتند، فعالیت خود را متوقف می‌کنند که این اقدام می‌تواند موجب افزایش وزن آنها به‌دلیل ترک ناگهانی ورزش و از طرفی پرخوری در سحر و افطار شود.
این متخصص تغذیه ادامه داد: بهترین زمان برای ورزش کردن در ایام ماه مبارک رمضان، زمانی است که بیشترین انرژی را داشته باشیم، البته ورزش کردن بلافاصله بعد از صرف غذا نیز برای بدن مناسب نیست.
وی تصریح کرد: برخی از متخصصان معتقدند یک ساعت قبل از سحر زمان مفیدی برای ورزش کردن است و برخی دیگر نیز بر این باورند که دو ساعت بعد از افطار زمان مناسبی برای ورزش کردن است، لذا هر زمان که افراد انرژی بیشتری دارند می‌توانند به فعالیت ورزشی خود بپردازند.
غفاری خاطرنشان کرد: افرادی که در طول سال ورزش را ترک نکرده‌اند، در ماه مبارک رمضان نیز نباید این کار را انجام دهند و باید فعالیت بدنی خود را حتی با فشار پایین ادامه دهند؛ همچنین در ماه مبارک رمضان ورزش‌های سنگین هرگز توصیه نمی‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/156047/بهترین-ساعات-برای-ورزش-کردن-در-ماه-رمضان
بستن   چاپ