آریا بانو
مدیر فنی تیم فوتسال زنان: به دنبال نتیجه در روسیه نبودیم
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 - 12:06:12
آریا بانو - تهران - مدیر فنی تیم ملی فوتسال زنان گفت:در تورنمنت چهار جانبه روسیه به دنبال کسب نتیجه نبودیم اما جدای از نتایج کسب شده از عملکرد تیم راضی هستم و اگر برنامه ریزی خوبی داشته باشیم باز هم می توانیم در آسیا حرف اول را بزنیم .

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال، علی رعدی پیش از دیدار تیمش در برابر تیم اسپانیا ادامه داد: با اینکه بازی مقابل اسپانیا اصلا آسان نیست اما بازیکنان ما تمام تلاش خود را می کنند که یک بازی خوب در برابر این حریف داشته باشند.
وی افزود: اسپانیا در دیدار برابر روسیه یک فوتسال فوق العاده را به نمایش گذاشت و در مقابل پرتغال چهار بر صفر بازی را واگذار کرد و این نتایج بیانگر این است که تیم ها به دنبال کسب تجربه بیشتر و انجام یک بازی پایاپای هستند تا کسب نتیجه، همانطور که تیم ما برای کسب تجربه در این تورنمنت شرکت کرده است.
رعدی در خصوص بازی مقابل روسیه و کسب نتیجه 2 بر صفر فوتسالیست های کشورمان در برابر این تیم گفت: بازی برابر روسیه کاملا پایاپای بود، موقعیت های زیادی داشتیم روی دو اشتباه فردی، گل خوردیم.
او اضافه کرد: بازی های این تورنمنت بسیار سنگین بود در دو بازی برابر روسیه و پرتغال توانستیم سه بازیکن یعنی سیده رویا کلاتی، زهرا لطف آبادی و مهسا کمالی را ارزیابی کنیم که خیلی خوب درخشیدند و این ها بازیکنان جوانی هستند که به تازگی وارد ترکیب تیم شده اند .
مدیر فنی تیم ملی فوتسال زنان ایران ادامه داد: فوتسال ما می تواند در جهان آینده درخشانی داشته باشد اما این اتفاق مستلزم برنامه ریزی دقیق و اجرای آن است و در مورد نتایج بدست آمده در تورنمنت همانطور که بارها گفته ام، خستگی یکی از عوامل نرسیدن به نتیجه مناسب بود.
وی افزود: اگر نفراتمان سرحال تر بودند شاید نتیجه بازی اول بهتر بود زیرا بازیکنانم در برابر دروازه بان پرتغال 6 بار تک به تک شدند اما عدم تمرکز و خستگی به آسانی باعث شد تا موقعیت هایمان را از دست بدهیم.
به گزارش ایرنا، 6 نفر از 14 ملی پوش اعزامی تیم ملی فوتسال زنان کشورمان یک هفته قبل از اعزام این تیم به روسیه ، با کسب عنوان قهرمانی مسابقات بین دانشگاهی در بلژیک به تهران برگشته و یک هفته در کنار سایر اعضا تیم ملی تمرینات خود را پیگیری کردند.
تیم ملی فوتسال زنان ایران در بازی نخست تورنمنت چهار جانبه روسیه، برابر تیم پرتغال به میدان رفت و بازی را با نتیجه هفت بر یک واگذار کرد، در بازی دوم نیز در برابر نماینده روسیه با نتیجه 2 بر صفر باخت.
ورزشی **1828** 9053

http://www.banounews.ir/fa/News/156384/مدیر-فنی-تیم-فوتسال-زنان--به-دنبال-نتیجه-در-روسیه-نبودیم
بستن   چاپ