آریا بانو
اجرای برنامه های فرهنگی واجتماعی در روستاهای بخش خاوران
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 - 16:05:49
زنان خبر
آریا بانو - یکی از مهمترین ضرورت های هرجامعه ای نشاط اجتماعی است.زیرا کمبود در این زمینه می تواند مردم جامعه را به سوی افسردگی سوق دهد.از این رو فراهم کردن شادی ونشاط یکی از پیش شرط های جامعه پویا است وتاثیر بسزایی در شکوفایی کشور دارد.

به گزارش بانو نیوز ، یکی از مهمترین ضرورت های هرجامعه ای نشاط اجتماعی است.زیرا کمبود در این زمینه می تواند مردم جامعه را به سوی افسردگی سوق دهد.از این رو فراهم کردن شادی ونشاط یکی از پیش شرط های جامعه پویا است وتاثیر بسزایی در شکوفایی کشور دارد.
اما در میان افراد جامعه “بانوان”از اهمیت بسزایی برخوردارند. به همین منظور دستگاه های فرهنگی واجتماعی باید به طور جدی موضوع تولید شادی در جامعه را دراولویت برنامه های خود قرار دهند.
در این زمینه بخشدار خاوران در گفت و گو با خبرنگار سایت خبری بانو نیوز با بیان اینکه شادابی بانوان عامل مهمی برای شادکامی خانواده ها ونشاط اجتماعی است، بیان کرد : بانوان تضمین کننده سلامت خانواده هستند و مدیریت و برنامه ریزی سلامت خانواده به عهده آنهاست.این موضوع علاوه براینکه پیشبرد امور درخانواده را به دنبال دارد باعث موفقیت فرزندان به عنوان آینده سازان مملکت نیز می شود.
ترویج نشاط اجتماعی بانوان از اهداف بخشداری خاوران و روستاهای تابعه است
حسن بابایی ادامه داد: اولویت برنامه های بخش خاوران چه در سال گذشته و چه امسال برمحور ترویج نشاط اجتماعی بانوان بوده است. زیرا در بخش خاوران روستاهای کم برخورداری وجود دارد که از امکانات چشمگیری بهره مند نیستند.پس تمام سعی ما براین بوده وهست که بتوانیم با برنامه های فرهنگی واجتماعی دراین روستاها زنان روستایی را از یک نشاط اجتماعی نسبی برخوردار کنیم.
بخشدار خاوران در ادامه افزود: از این رو در جلساتی مختلفی که با دهیاران روستاها داشتیم همیشه توصیه ما این بوده که با مشارکت و همکاری بانوان روستایی اجرای برنامه های فرهنگی واجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند.
بابایی در ادامه خاطر نشان کرد: برای ترویج نشاط در روستاها دستگاه های مختلف باید ورود پیدا کنند و با برنامه ریزی دقیق زمینه های بهبود زیرساخت ها را برای ایجاد جامعه ای شاد در دستور کار خویش قرار دهند و باطرح الگوهای موثر تغییر بنیادی در رتبه کشورمان ایجاد کنند.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/156430/اجرای-برنامه-های-فرهنگی-واجتماعی-در-روستاهای-بخش-خاوران
بستن   چاپ