آریا بانو
سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان:
شانس زیادی برای کسب نخستین برنز ریکرو تیمی زنان داریم
پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 - 16:10:19
آریا بانو - تهران – ایرنا – سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته ریکرو گفت: تیم دختران با وجود شکست در برابر کره جنوبی عملکرد بسیار خوبی داشت و با نتایج کسب شده ما شانس زیادی برای کسب نخستین مدال در این بخش را داریم.

مجید میررحیمی روز پنجشنبه در حاشیه چهارمین روز از مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان که به میزبانی شانگهای در حال برگزار است، در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز تیم ملی ریکرو زنان توانست با اقتدر و پس از یک مرحله استراحت، تیم های بریتانیا و دانمارک را از پیش روی برداشته در جمع چهار تیم برتر جهان قرار گرفتیم.
وی اضافه کرد:شکست در برابر تیم کره جنوبی چیزی دور از ذهن نبود، زیرا این تیم عنوان قهرمانی المپیک را در کارنامه دارد ضمن اینکه کمانداران ما حریف آسانی برای کره ای ها نبودند و رقابت نزدیکی با این حریف قدرتمند داشتند.
میررحیمی گفت: طبق برنامه ریزی و هماهنگی با فدراسیون ما دو برنامه تدارکاتی برای حضور در قهرمانی جهان هلند داشتیم که اولی مسابقات همبستگی در بنگلادش بود و دومین تدارکاتی برای هلند، شرکت در جام جهانی شانگهای بود که امیدوارم با کسب مدال همراه باشد.
این مربی جوان اضافه کرد: ما بدنبال رفع نواقص ملی پوشان بودیم وباید آن ها را اینجا پیدا می کردیم و به خوبی آنان را محک زدیم.
وی با اظهار خوشحالی از اینکه کمانداران توانستند به مرحله رده بندی این رقابت ها راه یابند، گفت: کمانداران به دلیل حضور در یک اردوی 12 روزه در گوانگجو و شرکت در مسابقاتی با حضور دو باشگاه معروف و پُرمهره چینی کمی خسته بودند و امیدواریم با ریکاوری و تمرینات بیشتر در هلند نتایج بهتری کسب کنیم.
وی در خصوص عملکرد تیم ملی ریکرو مردان و حذف آنان از این رقابت ها گفت: کمانداران مرد با اوج آمادگی نسبت به کمانداران زن فاصله بیشتری دارند.
زهرا نعمتی کماندار المپیکی و پارالمپیکی کشورمان نیز در پایان این رقابت ها گفت: خوشحالم عضو تیمی هستم که برای نخستین بار موفق شد در بخش تیمی در جمع چهار تیم برتر جهان قرار گیرد.
وی ادامه داد: از این که برای اولین بار توانستیم جزو چهار تیم برتر جهان قرار گیریم بسیار خوشحالم و امیدوارم به لطف خدا و دعای خیر مردم روز یکشنبه (22 اردیبهشت ماه) بتوانیم مقابل چین تایپه نتیجه خوبی کسب کرده و مدال برنز را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.
تیم ریکرو زنان کشورمان امروز پس از پیروزی در برابر تیم های بریتانیا و دانمارک با نتایج 6 بر 2 و یک باخت در مقابل کره جنوبی به مسابقات رده بندی راه یافتند.
کاروان ورزشی کمانداران با 12 کماندار در مرحله دوم رقابت های جام جهانی شانگهای شرکت کرده اند. این رقابت ها از 16 اردیبهشت ماه آغاز شده است .
ورزشی **1828**9053

http://www.banounews.ir/fa/News/156467/شانس-زیادی-برای-کسب-نخستین-برنز-ریکرو-تیمی-زنان-داریم
بستن   چاپ