آریا بانو
ماسک‌های طبیعی مناسب در فصل بهار برای شادابی پوست
دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 - 17:44:42
آریا بانو -
ماسک‌های طبیعی مناسب در فصل بهار برای شادابی پوست
٥٩٩
٠
وارونه / شما می توانید از ماسک های بهار برای خلاص شدن از خستگی زمستان استفاده کنید و پوست خود را برای تابستان آماده کنید.برای ورود به تابستان با یک پوست شاداب و سالم، اطمینان حاصل کنید که این ماسک ها را بر اساس نوع پوست خو انتخاب کنید :
هنگام تهیه ماسک به موارد زیر دقت کنید :
-ماسک را بدون وقفه اعمال کنید.به همین دلیل تنها زمان هایی که وقت کافی برای استفاده از ماسک را دارید ، انتخاب کنید و از نگهداری ماسک های طبیعی خودداری کنید.
-مواد مورد استفاده در ماسک ها باید سالم باشد.
-از مالیدن ماسک به دور چشم خودداری کنید و اگر تحت درمان های پوستی هستید قبل از استفاده از آن ها با پزشک خود مشورت کنید.
-اگر برای اولین بار از ماسک استفاده می کنید حتما تست حساسیت را انجام دهید .برای این منظور کافی است مقدار کمی از ماسک را به قسمت داخلی ساعد دستتان بمالید و چند دقیقه منتظر شوید اگر هر گونه تحریک و یا قرمزی احساس کردید سریعا ماسک را شسته و از استفاده آن بر روی صورت اجتناب کنید.
ماسک بازسازی کننده پوست
این ماسک باعث می شود پوست شما حالت مات بودن خود را از دست داده وشفاف شود.فصل بهار بهترین زمان برای استفاده از این ماسک است.
مواد لازم :
1 عدد لیمو
3 قاشق غذاخوری عسل
2 قاشق چای خوری گلیسیرین
تمام مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید.سپس آن را به پوست صورتتان بمالید و 15 دقیقه صبر کنید.سپس با آب ولرم پوستتان را بشویید.هفته ای 2 بار از این ماسک استفاده کنید و حتما این کار را تا 3 هفته انجام دهید تا اثرات فوق العاده آن را مشاهده کنید.
ماسک برای پوست های چرب

این ماسک تهیه شده با آسپیرین و عسل ،چربی پوست را متعادل می کند و از بین رفتن آکنه پوست کمک می کند.
مواد لازم :
4 عدد قرص آسپیرین
1 قاشق غذاخوری عسل
آسپیرین را در یک ظرف به پودر تبدیل کنید و سپس یک قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کنید.ماسک را به پوست خود بمالید و به مدت 20 الی 30 دقیقه منتظر بمانید.سپس پوست تان را با آب سرد بشویید.سپس از مرطوب کننده مخصوص پوست های چرب استفاده کنید.
ماسک برای پوست های خشک

مواد لازم :
1 عدد زرده تخم مرغ
2 قاشق چای خوری روغن زیتون
2 قاشق غذاخوری شیر
تمام مواد را به خوبی با یکدیگ مخلوط کرده و به وسیله فرچه و یا انگشتان به صورت بمالید.سپس بعد از 15-20 دقیقه آن را با صابون مخصوص پوست های خشک بشویید.این ماسک را می توانید هر 10 روز یک بار استفاده کنید.
ماسک سفت کننده پوست

این ماسک پوست را سفت می کند و از شل شدن پوست جلوگیری می کند.
مواد لازم :
1 شیشه آب معدنی
1 عدد لیمو (رنده شده با پوست )
قالب یخ
یک عدد لیمو رنده شده را با آب معدنی مخلوط کرده و در قالب های یخ بریزید و هر روز صبح یک عدد از آن ها را به تمام صورت خود بمالید.

http://www.banounews.ir/fa/News/157512/ماسک‌های-طبیعی-مناسب-در-فصل-بهار-برای-شادابی-پوست
بستن   چاپ