آریا بانو
چگونه عکس های اینستاگرام را در کامپیوتر ذخیره کنیم
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 - 2:31:06 PM
بدونیم
آریا بانو - آیا شما هم دردسر ذخیره کردن عکس های اینستاگرام را دارید؟ البته که با اسکرین شات هم می توان این کار را انجام داد اما این کار کمی دردسرساز است چون باید عکس را کراپ کنید و حتی نام آن را تغییر دهید. روش آسان تری هم برای ذخیره کردن عکس های اینستاگرام وجود دارد که در این جا به شما توضیح خواهم داد.

ابتدا مرورگر اینترنت (به عنوان مثال فایرفاکس) را باز کنید و با تایپ کردن یوزرنیم اینستاگرام خود بعد از instagram.com وارد اکانت خود شوید. به عنوان مثال اگر آی دی اکانت شما asa باشد instagram.com/asa را وارد کنید.

صفحه را بگردید و عکسی را که می خواهید ذخیره کنید پیدا کنید.

بعد از این که عکس را پیدا کردید روی آن کلیک کنید.

بعد از کلیک روی عکس تصویر در قسمت چپ صفحه و کامنت ها در قسمت راست صفحه نشان داده می شوند.

اگر روی عکس کلیک راست کنید می بینید که هیچ گزینه ای برای ذخیره عکس وجود ندارد. پس روی گزینه View Page Source کلیک کنید.

با نمایش این صفحه وحشت زده نشوید. این صفحه همان صفحه سورس عکس است که می توانیم عکس را در آن پیدا کنیم.

دکمه های CTRL + F را بزنید تا نوار جستجو در صفحه ظاهر شود. نوار جستجو به شما کمک می کند کلمه ای که می خواهید را به راحتی در صفحه پیدا کنید. سپس jpg را در نوار تایپ کنید.

ممکن است این واژه در صفحه خیلی زیاد باشد ولی ما اولین jpg که در صفحه رنگی می شود را می خواهیم. تمام URL که اولین jpg در آن قرار دارد را انتخاب کنید.

سپس با راست کلیک، URL را کپی کنید.

URL کپی شده را در نوار آدرس مرورگر پیست کنید و اینتر بزنید.

چقدر عالی! تصویری که می خواستید با قابلیت ذخیره در این صفحه باز می شود.

دیگر از این جا به بعدش را خودتان بهتر می دانید. کلیک راست کنید و گزینه Save Image A را انتخاب کنید.


به همین سادگی.امیدوارم این راهنما به دردتان خورده باشد.Buy Celebrex online from Canada Drugs, an online Canadian Pharmacy that … any minor pain relief drugs that are sold at the pharmacist’s buy celebrex online without prescription is a brand name of the Pfizer group.Celebrex is an NSAID that is prescribed for pain relief from arthritis and acute pain due to injury.Buy brand name or generic order celebrex online from Canada Drugs, an online Canadian Pharmacy that offers free shipping on all orders of discount Celebrex.
به همین سادگی. امیدوارم این راهنمای به دردتان بخورید. خرید Celebrex آنلاین از کانادا داروها، داروخانه آنلاین کانادا که ... هر گونه مواد مخدر کاهش درد جزئی که در داروخانه خرید آنلاین celebrex آنلاین بدون نسخه نام تجاری گروه Pfizer است. Celebrex NSAID است که برای از بین بردن درد از آرتریت و درد حاد به علت آسیب تجویز می شود. سفارش نام تجاری یا سفارش عمومی آنلاین celebrex از کانادا داروها، داروخانه آنلاین کانادا که ارائه می دهد حمل و نقل رایگان در تمام سفارشات Celebrex تخفیف.
SAVE
CONTINUE
view saved words →
Don`t translate on double-click
Don`t show floating button
No Internet Connection
  • Add to Phrasebook
    • No word lists for English -> Persian...
    • Create a new word list...
  • Copy

http://www.banounews.ir/fa/News/157832/چگونه-عکس-های-اینستاگرام-را-در-کامپیوتر-ذخیره-کنیم
بستن   چاپ