آریا بانو
15 دلیل سفر به ژاپن
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 - 2:35:02 PM
بدونیم
آریا بانو - باید به ژاپن سفر کرده باشید تا به شگفتی های آن پی ببرید. اگر تا به حال به آن جا نرفته اید پس منتظر چه هستید؟ نگاهی به این تصاویر بیندازید. تصاویری که بهترین و شگفت انگیزترین مناظر طبیعت ژاپن را به نمایش گذاشته اند. بعضی از مناظر در میان توریست ها معروف هستند اما بعضی دیگر کمی دورافتاده هستند. حتی بعضی بسیار دورافتاده تر. اما تمام آن ها به گونه ای زیبا و خیره کننده هستند.
1.جنگل بامبو ساگانا در آراشیاما
این جنگل یکی از زیباترین مکان ها در دنیا و دومین مکان توریستی معروف در کیوتو می باشد. با پیاده روی در میان درختان بلند بامبو گویی وارد دنیای دیگری شده اید. شکی در آن نیست که جنگل بامبو ساگانا یکی از بایدها برای سفرهای توریستی است.
2.میلیون ها چشم آبی در پارک ساحلی هیتاچی
پارک هیتاچی در شمال شرقی توکیو به دلیل گل های زیبای فصلی اش که آن را تبدیل به بوم نقاشی کرده اند بهترین مکان برای بازدید در تمام فصل های سال است. ماه سپتامبر زمانی خوبی برای بازدید از این پارک دیدنی است. اما اگر می خواهید این گل های آبی نموفیلا را ببینید ماه های آوریل و می بهترین زمان است.

3.پاییز در پارک ساحلی هیتاچی
پاییز یکی از بهترین فصل های سال برای بازدید پارک هیتاچی در ساحل شرقی هونشو است. از توکیو تا این پارک با وسیله نقلیه 2 ساعت راه است و همین باعث شده یک مکان عالی برای سفرهای یک روزه و دور ماندن از شلوغی و فشار پایتخت باشد.
4.دشت های شیبازاکورا
فستیوال فوجی شیبازاکورا یک جشن سالیانه است که به علت شکوفا شدن گل های خزه در منطقه Fuji Five Lakes برگزار می شود. گل های زیبای خزه صورتی، سفید و بنفش به بازدیدکنندگان این فستیوال خوشامد گفته و در آخر منظره زیبای کوه فوجی پذیرای آن ها خواهد بود.این فستیوال معمولا بین ماه های آوریل و ژوئن برگزار می شود.
5.تونل ویستریا در باغ کاواچی فوجی
این باغ در شمال جزیره کیوشو واقع شده است. فاصله آن با فوکوکا تقریبا یک ساعت است.بهترین زمان برای بازدید از این باغ اواخر آوریل هنگامی که گل ها در رنگ های گوناگونی روئیده اند می باشد.
6.رودخانه ای در کاواگوئه
اگر به توکیو رفته اید حتما یک روز را برای بازدید از این رودخانه در نظر بگیرید.فاصله نیم ساعتی این مکان با شهر آن را بهترین مکان برای سفرهای یک روزه ساخته است. کاواگوئه به خاطر رودخانه هایش بسیار معروف است و معمولا به آن “ادو کوچک” می گویند زیرا محیط شهر را در طول “دوره ادو” که دوره ای در تاریخ ژاپن است حفظ کرده است. برای رفتن به کاواگوئه در سومین یکشنبه ماه اکتبر برنامه ریزی کنید.
7.معبد ناتادرا در زمستان
معبد ناتادرا یک مکان تورسیتی زیبا در تمام فصل های سال است اما در خیچ فصلی به زیبایی زمستان نمی باشد. قدمت این معبد 1300 سال است که توسط یک راهب بودا ساخته شده است. این معبد معروفترین مکان عبادتی شناخته شده است.
8.معبد فوشیمی ایناری
فوشیمی ایناری یکی از مهم ترین معابد در جنوب کیوتو می باشد. همچنین مهم ترین مکان زیارتی است که وقف ایناری خدای برنج شده است. روباه ها پیام آوران ایناری هستند به همین دلیل چندین مجسمه روباه در اطراف این معبد به چشم می خورند. زیباترین قسمت این معبد که توریست ها را به خود جذب کرده است دروازه های آن است که به شکل میرهای پیچ در پیج در اطراف آن ساخته شده اند.
9.فستیوال چراغ های بامبودر تاکهتا، اوئیتا
تاکهتا به معنی بامبو و زمین های برنج است و هیچ چیزی بهتر از جشن گرفتن میراث این شهر با چراغ های بامبو نیست. این رسم از سال 2000 به منظور حفظ رشد درختان بامبو آغاز شده است.توریست های زیادی از سراسر دنیا به آنجا می روند تا 20000 فانوسی که در سومین جمعه ماه نوامبر برای 3 شب روشن می شود را بازدید کنند.
10.معبد پاگودا در کنار آبشار سیگانتوجی و ناچی نو تاکی
اگر می خواهید شاهد یک بنای تاریخی در میان طبیعتی نفس گیر باشید بازدید از این معبد را از دست ندهید. این معبد در مناظر واکایاما در هیگاشیمورو واقع شده است.آبشار ناچی نو تاکی بلندترین آبشار ژاپن 133 متر می باشد.
11.مسیر پیاده روی ناکازندو
این مسیر از کیوتو آغاز و در ادو به پایان می رسد.کلمه ناکازندو به معنی جاده های کوهستان است و یکی از مهمترین مسیرهای رفت و آمد در قرن هفدهم بوده است.ناکازندو یک مسیر بسیار زیبا و رضایت بخش در میان حومه شهر و تاریخ ژاپن است.
12. chureito pagoda و کوه فوجی
اگر تصمیم دارید به ژاپن سفر کنید بدون شک باید مهم ترین و معروف ترین طبیعت ژاپن کوه فوجی را ببینید. از این معبد منظره بسیار زیبای کوه فوجی نیز قابل مشاهده است.
13.رودخانه های لبریز از شکوفه های گیلاس
شکوفه های گیلاس یکی از زیباترین مناظر فصلی ژاپن است که پیشنهاد می کنم حتما ببینید. هر ساله در فصل بهار این کشور تبدیل به دسته گل های پاستلی رنگ می شود. اگر می خواهید شاهد این شگفتی باشید باید در زمان مناسب به آن جا سفر کنید.
14.روز بارانی در اوساکا
در اوساکا چه باران بیاید چه نیاید همیشه کاری برای انجام دادن هست. این شهر دومین شهر بزرگ بعد از توکیو در ژاپن است و به دلیل سبک معماری برجسته، تفریح های شبانه، غذاهای خیابانی و معبد زیبای اوساکا معروف است. اگر هوا بارانی است نگران نباشید چون می توانید ساعت ها در مرکز خریدی به نام Shinsaibashi-suji ساعت ها وقت بگذرانید تا باران متوقف شود.
15.استخر آبی در هوکایدو
هوکایدو دومین جزیره بزرگ ژاپن است. این جزیره چهل براب رتوکیو ولی با یک سوم جمعیت توکیو می باشد. اگر به این جزیره سفر کردید حتما از استخر آبی Aoiike دیدن کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/157850/15-دلیل-سفر-به-ژاپن
بستن   چاپ