آریا بانو
طنز/ راهکارهای نوین برای کاهش قیمت خودرو
سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 - 16:32:51
آریا بانو -
طنز/ راهکارهای نوین برای کاهش قیمت خودرو
٨٠
٠
خراسان / به خاطر هرج و مرجی که در بازار برای قیمت خودرو اتفاق افتاده بود، مسئولان تصمیم گرفتند سایت‌ها و برنامه‌های خرید و فروش خودرو را موقتا ملزم کنند تا قیمت‌ها ثبت نشود و بلکه یک عده نتوانند قیمت‌های من‌درآوردی خود را به خریداران تحمیل کنند. هرچند این ممنوعیت برداشته شد ولی گویا تاثیر چندانی در روند افزایش بی حساب و کتاب خودرو نداشت. به نظر شما کدام یک از این روش‌های جایگزین برای کاهش قیمت خودرو موفق خواهد بود؟
الف- اجرای طرح جلوگیری از خرید خودرو توسط مردم حتی با قفل کردن در منازل و قطع کردن اینترنت‌ها تا طبق فرمول کاهش عرضه و تقاضا، قیمت‌ها به سمت صفر میل کند!
ب- تعطیلی کارخانه‌های خودروسازی به ضرب و زور تا دست‌کم برای مدتی مردم از صرافت خرید خودروی صفر بیفتند و خود به خود قیمت افت کند!
ج- کار گذاشتن میخ و شیشه شکسته و سیم خاردار در خیابان‌ها تا عبور و مرور با خودرو سخت شود و مردم قید ماشین‌سواری را بزنند!
د- گران کردن بنزین تا قیمت هر لیتر یک سکه طلا که حتی خود تولیدکننده و واردکننده و مافیای بنزین هم وسع‌شان به پر کردن باک خودروهایشان نرسد!
هـ- خرید هزاران دستگاه اتوبوس و روانه کردن آن‌ها به خطوط اتوبوسرانی، نه برای روان کردن حمل و نقل شهری، بلکه برای بستن خیابان‌ها که دیگر هیچ ماشینی توان حرکت در هیچ معبری را نداشته باشد!
و- واردات سارق خودرو از کشورهای دیگر که با آخرین روش‌های دزدی ماشین آشنا هستند، برای سرقت هرچه ماشین در خیابان‌هاست تا مردم دیگر توان خرید خودروی نو نداشته باشند و قیمت‌ها پایین بیاید!
ز- تغییر واحد پول!
ح- سایر موارد
ط- هیچ کدام
ی- همه موارد بالا!
نویسنده : علیرضا کاردار | طنزپرداز

http://www.banounews.ir/fa/News/157941/طنز--راهکارهای-نوین-برای-کاهش-قیمت-خودرو
بستن   چاپ