آریا بانو
نشانه هایی در ارتباط با افراد خودشیفته
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 - 12:36:00
آریا بانو -
نشانه هایی در ارتباط با افراد خودشیفته
٤٧٥
١
ایده شات / لازم است در ارتباط با افراد خودشیفته به این 8 نشانه توجه کنید.
آن ها مرتبا شما را تهدید می کنند.
اگر پارتنز شما هر از گاهی شما را تهدید می کند که “من شما را ترک می کنم و هرگز بر نمی گردم.” یا “من رو تنها بگذار، من به تو نیازی ندارم.” و تهدید هایی از این قبیل، بدانید که به احتمال زیاد در رابطه با یک شخص خود شیفته باشید.
شما را دائما مقصر می دانند.
اگر اتفاق ناخوشایندی میان شما رخ دهد، آن ها باعث می شوند شما احساس کنید گناهگار و مقصر هستید. حتی ممکن است به عمد این حس گناهکار بودن را بر سر مسائل غیر واقعی به شما القا کنند.
همیشه قیافه حق به جانب می گیرند.
آن ها در روابط خود به گونه ای رفتار می کنند که انگار نیاز های آن ها از اولویت بیشتری برخوردار است. در حقیقت آن ها سهم بیشتری از هر چیزی را حق خود می دانند تا شما.
آن ها به شدت اعتقاد دارند شخص خاص و متفاوتی هستند.
ممکن است افراد خودشیفته به قدری خود را منحصر به فرد بدانند که حتی به زبان بیاورند نه تنها پارتنر آن ها که همه اطرافیانشان به آن ها نیاز دارند و نقش به سزایی در زندگی اطرافیانشان دارند.
طوری رفتار می کنند که گویی قوانین برای آن ها وضع نشده است.
در رابطه با این افراد احتمال دارد شاهد رفتار عجیبی باشید مانند قانون شکنی. آن ها حس می کنند قوانین برای دیگر افراد است و آن ها از این قاعده مستثنی هستند. اگر متوجه شدید شخص مقابلتان در مکان های عمومی به حقوق دیگران احترام نمی گذارد، مثلا در صف ایستادن برای او سخت است، یا به هنگام رانندگی دیگران را نادیده می گیرد، بدانید که با یک شخص خودشیفته در رابطه هستید.
آن ها به شدت به ظاهر خود اهمیت می دهند.
افراد خودشیفته وقت زیادی را صرف می کنند تا با ظاهری جذاب دیگران را تحت تاثیر قرار دهند. ممکن است آن ها را در قالب اشخاص خوش چهره، خوش هیکل و خوش لباس ببینید. اگرچه این ویژگی به تنهایی نمی تواند نشان دهنده خودشیفتگی در اشخاص باشد اما این افراد وسواس گونه به حفظ ظاهر خود توجه میکنند.
سخنگوی رابطه هستند.
این اشخاص دائماً در حال صحبت کردن در مورد افتخارات خودند. به برانگیختن توجه و احساسات دیگران وابسته اند و اگر در جلب رضایت دیگران موفق باشند حس خوشایندی پیدا می کنند. غالبا به شخص مقابلشان فرصت نمی دهند که خود را ابراز کند.
نمی توانند با شما همدردی کنند.
این مسئله که شریک شما در لحظات سخت نمی تواند احساسات شما را درک کند از دیگر نشانه هاییست که شما در ارتباط با افراد خودشیفته هستید.

http://www.banounews.ir/fa/News/158193/نشانه-هایی-در-ارتباط-با-افراد-خودشیفته
بستن   چاپ