آریا بانو
زنی که در کُما بود تهدید به اخراج از انگلیس شد!
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 - 12:37:20
آریا بانو -
زنی که در کُما بود تهدید به اخراج از انگلیس شد!
k ١.٦
٠
فردا / بهاوانی اسپاتی سی و یک ساله اهل هند پس از یک عمل جراحی سنگین حدودا ده روز است در حالت کما به سر می‌برد.
برای وی نامه‎ای ارسال و در آن اعلام شده درخواستش برای اقامت در انگلیس رد شده است و به زور اخراج خواهد شد. نامزد این شهروند هندی خواستار تجدیدنظر در خصوص این تصمیم تا زمانی شده است که بهاوانی در حالت کما قرار دارد. وی نامه‌های پزشکی را ارائه داده که در آن‌ها اعلام شده است اگر نامزدش سفر کند، جانش به خطر می‌افتد.
وزارت کشور انگلیس اعلام کرد بعید است این زن بتواند در هند از امکانات پزشکی با استاندارد‌های مشابه در انگلیس برخوردار شود، ولی این وضعیت به وی این مزیت را نمی‌دهد که در انگلیس بماند. وزارت کشور انگلیس همچنین اعلام کرده است این زن هندی در صورتی که در کشورش درمان مناسب وجود نداشته باشد می‌تواند در آنجا "درمان تسکین دهنده" دریافت کند.
وکلای حقوقی و سیاستمداران اعلام کرده اند این پرونده نشان می‌دهد که قوانین مهاجرتی سختگیرانه انگلیس چطور موجب می‌شود دولت افراد را در خارج کشور به کام مرگ بکشاند. اسپاتی سال 2010 ابتدا بر اساس روادید دانشجویی و کاری در لندن ساکن شد و وقتی به بیماری کرون که یکی از بیماری‌های التهابی روده است مبتلا شد درخواست دریافت روادید به دلایل بشردوستانه پزشکی کرد. درخواست وی سپتامبر 2018 زمانی که در بیمارستان بیهوش بود رد شد. درخواست مجدد برای تجدیدنظر نیز دو ماه بعد از آن مورد پذیرش قرار نگرفت.

http://www.banounews.ir/fa/News/158257/زنی-که-در-کُما-بود-تهدید-به-اخراج-از-انگلیس-شد!
بستن   چاپ