آریا بانو
دار و دسته مواد فروش‌های خشن در شبکه نمایش خانگی
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 - 12:49:19
آخرین خبر سینما و چهره
آریا بانو -
دار و دسته مواد فروش‌های خشن در شبکه نمایش خانگی
٨٥
٠
خراسان / دیروز فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ‌زده» به کارگردانی هومن سیدی در شبکه نمایش خانگی و سرویس‌های VOD توزیع شد. این فیلم محبوب‌ترین فیلم جشنواره فجر سال 96 بود و در اکران سال گذشته هم با یک میلیون و 300 هزار نفر مخاطب، یکی از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های غیرکمدی اکران سال 97 شد.
«مغزها...» احتمالاً برای اولین بار دنیای متفاوت گنگسترهای تولیدکننده مواد مخدر را در حلبی‌آبادهای حومه تهران به تصویر کشیده است. حال‌وهوای فیلم کاملاً تازه است و قبلاً در سینمای ایران تجربه نشده، به علاوه از قصه‌ای پرتعلیق بهره می‌برد که فیلم را به اثری سرگرم‌کننده و جذاب تبدیل کرده است.
هومن سیدی به عنوان کارگردان در «مغزها...» کارش را خوب انجام داده است. او بازیگران را به بهترین نحو هدایت کرده، تا جایی که همه درست و به‌اندازه بازی کرده‌اند. نوید پورفرج، مرجان اتفاقیان و فرید سجادی حسینی که نقش‌های فرعی قصه را بازی می‌کنند، به اندازه ستاره‌های فیلم موفق بوده‌اند. فضاسازی فیلم مناسب است و سیدی از عهده کارگردانی سکانس‌های دشوار فیلم هم برآمده است.
نکته مهمی که پیش از تماشای فیلم بهتر است بدانید، آن است که خشونت «مغزها...» بسیار بالاست و برای سنین پایین مناسب نیست. همین تصویری که می‌بینید، نمای خوبی از کل فیلم به دست می‌دهد؛ نمایی از دنیای خشن و جنگل‌گونه دارودسته موادفروش‌های حومه شهر.
مصطفی قاسمیان

http://www.banounews.ir/fa/News/158444/دار-و-دسته-مواد-فروش‌های-خشن-در-شبکه-نمایش-خانگی
بستن   چاپ