آریا بانو
لحظه وحشتناک رفتن کودک به لبه پنجره طبقه 13 آپارتمان
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 - 17:43:34
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

k ١.٨
٠
باشگاه خبرنگاران / کودک 5 ساله‌ چینی که والدینش او را تنها در خانه رها کرده بودند صحنه‌ای وحشتناک را رقم زد. این پسر خردسال که با رفتن به لبه پنجره طبقه 13 یک آپارتمان در معرض خطر پرت شدن و مرگ قرار داشت با هوشیاری یکی از همسایگان نجات یافت.
در حالی که نگهبان امنیتی در پایین با استقرار تشک نجات خود را برای سقوط احتمالی این کودک آماده کرده بودند این مرد شجاع با خروج از پنجره آپارتمان محلی زندگی اش که یک طبقه پایینتر از محل ایستادن کودک بود توانست کودک را نجات دهد. در ویدئویی که توسط تلفن همراه تهیه شده است این لحظه وحشتناک را به تصویر می‌کشد.
در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که نگهبان امنیتی در پایین آپارتمان حضور دارند " ژائو شائوتینگ" خود را به کودک مس رساند و موفق به نجات دادن جان کودک می‌شود. آقای ژوئو در حالی که در لبه پنجره طبقه پایین قرار گرفته بود تلاش کرد مانع سقوط کودک به پایین شود. بلافاصله نیرو‌های آتشنشانی و اورژانش پزشکی در محل حادثه حاضر شدند. پس از 15 دقیقه نیز پدر بزرگ کودک خود را به خانه رساند و توانست نوه اش را به داخل خانه بازگرداند.
آقای ژائو که واکنش به موقع او در رساندن خود به کودک و سرگرم کردن کودک موجب جان او شده بود در گفتگو با رسانه‌های محلی چین در مورد این حادثه گفت: " گریه کودک در لبه پنجره طبقه 13 آپارتمان موجب هوشیاری من شد و بلافاصله برای نجات کودک وارد عمل شدم. بسیار خطرناک بود. این کودک در صورت لغزیدن به پایین پرت می‌شد. ارتفاع محلی که این کودک ایستاده بود تا پایین 39 متر است. "
گفتنی است؛ پس از نجات یافتن این کودک پلیس به خانواده او هشدار داد تا تحت هیچ شرایطی هیج یک کودکان خود را تنها در خانه رها نکنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/158544/لحظه-وحشتناک-رفتن-کودک-به-لبه-پنجره-طبقه-13-آپارتمان
بستن   چاپ