آریا بانو
ساخت خانه های مدرن درون صخره!
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 - 17:43:47
آریا بانو -
ساخت خانه های مدرن درون صخره! 3
٤٣٤
٠
نمناک / نیاز به محل سکونت یا اسکان در برابر عدم آسیب دیدن بنابر دلایل مختلف از گذشته تا هم اکنون در زندگی انسان ها دخیل بوده است و این طیف در طی چندین قرن و در حال حاضر به میزان بسیار زیادی تغییر کرده است و به گونه ای است که انسان ها می توانند به راحت ترین حالت ممکن زندگی کنند و دیگر برای تامین نیازهای اولیه خود سختی و مشقت فراوانی را تحمل نکنند.
با این حال همان گونه که مستحضر هستید، زندگی اولیه انسان ها از غار نشینی آغاز شد و امروزه زندگی انسان ها نسبت به زندگی اولیه انسان ها کاملا تغییر کرده است و شکل و حالت مدرنی را به خود گرفته اند و دیگر برای برطرف کردن نیازهای اولیه خود همانند، آب، گاز، روشنایی، گوشت حیوانات و.... دیگر نیازی به تحمل سختی زیادی ندارند و می توانند در کمترین زمان ممکن فراهم سازند.
از این رو نیاز به مسکن یکی از نیازهایی است که بی شک تمام انسان ها به آن نیاز دارند و بدون آن به هیچ وجه قادر به زندگی نیستند و این نیاز همان گونه که در اطرفا خود مشاهده می کنید نسبت به گذشته تغییر بسیار زیادی را در خود شاهد بوده است و با به کار آمدن طراحان حرفه ای و متعددی که آموزش هایکافی را در این زمینه دیده اند، شاهد طراحی های خارق العاده هستیم.
از این رو روز گذشته طراح معروف به نام " AMEY KANDALGAONKAR " از طراحی خارق العاده و بسیار جذاب خود رونمایی کرد که قطعا این طراحی یکی از منحصر بفرد ترین طراحی های ممکن در زمان حال است. همان گونه که این طرح خارق العاده و جذاب را مشاهده می کنید، تلفیقی از علم و هنر و توامان با فناوری و جذابیت می باشد.
این طرح برخلاف طرح های عادی که در شهرها و خیابان ها مشاهده کرده اید، بسیار خاص می باشد چرا که در طراحی آن از ایده خاصی الهام گرفته شده است و آن هم ساخت خانه های مدرن در درون صخره ها است که بی شک ایده ای خلاقانه و بی نظیربی می باشد و می تواند در آینده ای نه چندان دور مورد استفاده قرار گیرد.
با این حال این ایده هنوز به مرحله اجرا نرسیده است و تنها یک طرح 3 بعدی می باشد که در آینده ای نه چندان دور مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

http://www.banounews.ir/fa/News/158557/ساخت-خانه-های-مدرن-درون-صخره!
بستن   چاپ