آریا بانو
فرود مرد ثروتمند چینی با هلی کوپتر در حیاط مدرسه دخترش!
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 - 17:43:54
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

k ١.٢
٠
باشگاه خبرنگاران / شوآف مرد ثروتمند چینی که در اقدامی عجیب با هلی کوپتر شخصی خود در حیاط مدرسه دخترش در شهر پکن فرود آمده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. ویدئویی که لحظه فرود چن در حیاط یک مدرسه ابتدایی را نشان می‌داد به ویدئویی پربازدید و داغ تبدیل شد. در این ویدئو چن در حالی که سوار بر هلیکوپتر بود و قصد فرود در حیاط مدرسه را داشت به همراه دخترش دیده می‌شد.
او که صاحب یک شرکت گردشگری با هلیکوپتر در پکن است در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی چین گفت پس از دعوت به فستیوال علمی و فناوری مدرسه دخترش تصمیم گرفت با یکی از هلیکوپتر‌ها در آنجا حضور یابد. او گفت که هدف او از حضور با هلیکوپتر در مدرسه دخترش آموزش و آشنایی دانش آموزان با هلیکوپتر بوده است.
این در حالی بود که حضور این مرد با هلیکوپتر در مدرسه با گمانه زنی‌هایی همراه بود. بسیاری از والدین چینی تاخیر دختر این مرد ثروتمند در رسیدن به موقع به مدرسه یا شوآف او برای به رخ کشیدن ثروتش به بقیه را علت این اقدام دانستند.
حضور این مرد ثروتمند چینی با هلیکوپتر در مدرسه دخترش در حالی خبرساز شد که پیشتر نیز چند زوج ثروتمند چینی که با هلی کوپتر در روز عروسی خود در بین مهمانان حضور یافته بودند خبرساز شده بودند. همچنین سال گذشته یک زوج ثروتمند اهل یانگژو چین که با یک خودروی فراری گران‌قیمت پسر خود را به مدرسه رسانده بودند خبرساز شدند.

http://www.banounews.ir/fa/News/158563/فرود-مرد-ثروتمند-چینی-با-هلی-کوپتر-در-حیاط-مدرسه-دخترش!
بستن   چاپ